peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

Tilitoimistotyökalujen laajennus

Tila: Backlogissa

Tilitoimistolle seurantatyökalut kokonaistasolla:

1) Listaus kaikkien asiakkaiden lähettämättömistä valvontailmoituksista, veroilmoituksista jne

2) Listaus kaikkien asiakkaiden täsmäytysnäkymien eroista valitulta ajankohdalta.

3) Mahdollisuus valita tietyn tilin/tiliryhmän saldo kaikista asiakkaista (esim. tili 1777 selvittelytili, tili 1995 rahansiirrot matkalla, negatiiviset omat pääomat).

6 kommenttia

Hei,

Tulemme tulevaisuudessa  parantamaan ehdotuksen kohdan 3 mukaista raportointia.Kohdan 1 raportointia on jo nyt tilitoimiston toiminnanohjauksessa.

Tiedotamme kun saamme uudistuksen työnalla. Tämä idea on erinomainen. Kiitos.

CONTRIBUTOR **

Hei !  Omassa toimistossamme koemme melko haasteelliseksi lähetettyjen kausiveroilmoitusten seurannan. Toiminnanohjaus ei minusta ole se työkalu, joka meitä näppärimmin palvelisi. Mielestäni hyvä toiminto olisi valvontailmoitusnäkymä jos ohjelmaan lisättäisiin kolme ominaisuutta 1) kaikkien asiakkaiden näyttö yhdellä kerralla (ilman nykyistä maalaustoimintoa jossa jokainen asiakas pitää erikseen maalata ja joku saattaa jäädä maalaamatta), 2) Mahdollisuus rajata tarkasteltava kausi (nykyisin näytöllä on asiakkaan koko historia joka tietona ei palvele vaan sekottaa) sekä 3) mahdollisuus valita näytettäväksi kaikki asiakkaat, joita tarkastelu koskee. Ts. listalle pitää tulla jokainen esim. alv ilmoitettava, ei vain ne asiakkaat joille ilmoitus on tehty. Yleensä etsimme niitä, jotka ovat ilmoittamatta. 

CHAMPION ***

Hei,

Samaa mieltä. Käykää katsomassa Fivaldista mallia miten siellä on tämä hoidettu. Todella helppoa katsoa yhdestä näkymästä tilanne kunkin kuukauden osalta.

Hei,

olemme suunnittelemassa parhaillaan niin kutsuttua hallintanäkymää, jossa on juuri tarkoitus tuoda näitä kertomianne asioita kootusti esille. Tässä alustavaa suunnitelmakuvaa. Ajatus on se, että on 'Minun asiakkaat -näkymä', 'Minun tiimi -näkymä' sekä 'Kaikki asiakkaat' -näkymä tällä samalla ajatuksella eli voisin nähdä haluamani asiat yhdestä paikasta. Otan mielelläni ideoita vastaan erityisesti juuri tiedoista, mitkä ovat tärkeitä nähdä selkeästi ja kootusti. Ajatuksia voi laittaa tähän viestiketjuun tai suoraan minulle sähköpostiin, niin voidaan katsoa suunnitelmia tarkemminkin.

CHAMPION ***

Hei,

Näyttää hyvältä. Saako samaan näkymään kirjanpitokauden sulkemispäivän / alv ja tas-ilmoituksen tilanteen?

Erilaiset herjat myös olisi hyödyllisiä:

Esim. verkkolaskut jotka ei ole menneet perille.

Kommentoimme myös mielellämme jos esittelette tätä etäyhteyden kautta. Palkanlaskennan mahdollisia uusia näkymiä käytiin läpi viime viikolla tällä tavoin.

Hei Pasi,

kyllä, tällaisia tietoja on juuri tarkoitus saada esille. Olen sinuun suoraan yhteydessä niin sovitaan sopiva hetki, niin voin kertoa tästä enemmän ja ottaa vastaan lisää ajatuksianne.