peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
CONTRIBUTOR **

Velvoitteet-> Palkat -> herjaus erilliilmoituksen verotilisiirto muodostamatta

Tila: Aktiivinen

Onko tähän olemassa jotain konstia, millä saadaan "hälytyskello" pois velvoitteet näkymästä?

Yrityksen erillisilmoitus on kirjattu ostorekontraan laskuksi, joten tämä ilmoitus on aiheeton.

Olen yrittänyt muodostaa tilisiirron ja sen jälkeen käynyt poistamassa sen avoimista tilisiirroista -> ei auta edelleen on " hälytyskello" näkyvissä.

Apuja tähän ongelmaan otetaan ilolla vastaan. 

6 kommenttia
CONTRIBUTOR *
Yritin miettiä että mikä hälytyskello siellä on näkyvissä. Meillä ei viedä ostolaskuihin, mutta muutamalla yrityksellä ei muodosteta tilisiirtoa koska haluavat maksaa itse. Meillä ei näy hälytyskelloa. Erillisilmoitus on lähetetty netvisorista mutta verotilisiirto vain jätetty tekemättä. Vai oletteko siis tehneet erillisilmoituksen jotain muuta kautta kuin netvisorissa? Silloinhan siellä erillisilmoituksella pääsee tekemään tositteen ilman että järjestelmä lähettää ilmoitusta tulorekisteriin.
CONTRIBUTOR **

Meillä on käytössä sellainen näkymä jossa on Velvoitteet (Palkat) ->se ilmoitaa onko kaikki tehty ajallaan.... jotta asiakkaamme näkee heti jos jotain jäänyt tekemättä. No nythän ei ole, kun erillisilmoitus on kirjattu ostoreskontraan ja maksettu sieltä,.

CONTRIBUTOR *
No nyt löysin meidänkin asiakkaalta tuollaisen herjan kun kävin läpi asiakkaita. Eikä näköjään auta että muodostaa tilisiirron ja poistaa sen. Hyvä kysymys, nyt minäkin odotan vastausta.
CONTRIBUTOR ***
Juu tarvitsi täpän, että maksettu muuta kautta Hymiö Onnellinen
CONTRIBUTOR *

Meillä on taas asiakkaan Omaveron saldo plussalla, eli tilisiirtoa ei haluta tehdä. Tuo kello pitää saada ehdottomasti pois näkyvistä. 

CONTRIBUTOR ***

Hei,

tästä on nyt muodostunut todellinen haaste, sillä nyt ei voi erottaa enää niitä, jotka oikeasti on maksamatta ja niitä jotka vaan on maksettu muuta kautta. Asiakkaat, jotka myös itse Netvisoria käyttävät, ovat myös jo todella näreissään ja taas joudumme vastaamaan ja selittelemään. Kun muutenkin tulorekisteri aiheuttaa paljon ylimääräistä viestintää, niin sitten vielä tämänkin...

terkuin reija