peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

Edelliset tilikaudet / asiakkaiden tuonti

Hei

Olen uusi Netvisorin käyttäjä ja kirjanpidon opinnoistani on aikaa yli kymmenen vuotta. Minut pyydettiin yhdistyksemme rahastonhoitajaksi, enkä osannut kieltäytyä...

Ehtisikö joku auttaa minua seuraavissa:

Aloitimme juuri Netvisorin käytön. Miten saan syötettyä järjestelmään edellisen tilikauden taseen? Edellisen tilikauden sain luotua ja kaiken muun ehkä oikein syötettyä, mutta edellisten tilikausien voitto/tappio tilile pitäisi saada lukuja. Pitääkö heittää tuloksen kautta vai onko tuolle tilille joku fiksu vastatili? Ymmärsiköhän kukaan nyt mitä tarkoitan?

Toinen kysymys: haluaisin tuoda jäsentietomme excelistä Netvisoriin. Olisi kätevää, kun ne olisivat suoraan asiakkaina. Onnistuuko tuonti vai pitääkö minun joka ikinen jäsen luoda uutena asiakkaana...? Opetusvideoiden mukaan onnistuu, mutta niissä ei kerrottu miten...

4 VASTAUSTA

Re: Edelliset tilikaudet / asiakkaiden tuonti

Hei Leena Heijala-Myllynen​!

Tervetuloa Netvisor käyttäjäksi.

Kirjanpito aineistoa ja muutakin aineistoa voi tuoda sisään järjestelmään sieltä löytyvillä sisäisillä työkaluilla: Tietojen tuonti – Netvisor tukiportaali

Kirjapidon aineistot saat tuotua tällä: Kirjanpitotietojen tuonti – Netvisor tukiportaali - Vai oliko nyt tilanne se, että haluaisit käsin syöttää edellisen tilikauden lukuja?

Asiakastiedot saat näppärästi tuotua sisään tällä: Asiakastietojen tuonti – Netvisor tukiportaali

Ystävällisin terveisin,

Tapio

Hei,

kiitos nopeasta vastauksesta!

Kirjanpitoaineisto on minulla vain paperilla, joten mieluummin syöttäisin siitä tarvittavat osat suoraan Netvisoriin.

Yritin tuoda ohjeen mukaan asiakastietoja excelistä, mutta saan koko ajan herjan:

"

Sivu on vanhentunut.

Toiminto epäonnistui, koska sivu on vanhentunut.

Palaa takaisin, päivitä sivu ja yritä uudelleen"

"

Takaisin palaaminen, eikä selaimen välimuistin tyhjentäminen auta. Otin jopa virusturvan pankkitoimintojen suojauksen pois, eikä sekään auta. Ongelma niin Google Chromella kuin IE:llä. Olisiko tähän jotain apua myös?

Kiitos vastauksesta jo etukäteen!

HeiLeena Heijala-Myllynen!

Laitoin sinulle tukipyynnön tulemaan, jatketaan selvittämistä sen kautta.

Ystävällisin terveisin,

Tapio​

Hei Leena,

Tulosken kirjaus tapahtuu Netvisorissa tilikausien hallinnan kautta. Kun tilikausi päätetään, muodostuu yksipuolinen toiste, jossa päätettävän tilikauden voitto kirjataan taseen voitto/tappio-tilille. Samalla muodostuu myös toiste seruvaavan tilikauden ensimäiselle päivälle, jolla tilikauden voitto siirrettään edellisen tilikauden voitto/tappio-tilille.

Alla vielä linkki oheisiin jossa tämä kuvattu vähän tarkemmin.

Edellisen tilikauden vertailutiedot – Netvisor tukiportaali

Ystävällisin terveisin,

Anna