peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Taina Toikka
CHAMPION **

Escanissa taas hitausongelma?

tekijä Taina Toikka

Ti 27.2.18 iltapäivällä skannatut dokkarit tuli escaniin melkoisen hitaasti, yli 15 min.

Sama ongelma näyttäisi vaivaavan edelleen eli ke 28.2.18 klo 12.15 paikkeilla.

Ja kyllä vaan mua ärsyttää, että ne tulee sinne vielä eri järjestyksessä missä ne skannaan. Pääsääntöisesti ne tulee nopeasti ja samassa järjestyksessä

mutta jos hitautta esiintyy niin sit sotkeentuu järjestyskin.

Nyt skannasin kuusi kuittia, kolmas ja viides skannaus tuli aika lailla heti, muita ei sit vieläkään näy, tosin vasta n. 8 minuuttia kulunut Hymiö Surullinen

7 VASTAUSTA7

tekijä Sonja Kukkula

Hei Taina Toikka​,

Visma Scannerissa ei ole havaittu häiriöitä eilen tai toissapäivänä. Hitautta kuittien lähetyksessä voi ilmetä silloin tällöin, mikäli palvelussa on ruuhkaa. Varmistan kuitenkin, onko palvelussa ollut ruuhkaa mainitseminasi ajankohtina.

-Sonja / Netvisor-tuki

Taina Toikka
CHAMPION **

Ja taas, mä en ihan oikeasti kestä tätä arvailua koska skannatut dokkarit tulee näkyviin! :smileyshocked:

Jos mä skannaan viisi kuittia peräkkäin, kolme niistä tulee suht nopeasti ja sit ne kaksi ei vielä 20 minuutin päästäkään näy.

Ja nuo aika nopeasti saapuneet kuitit oli skannausjärjestyksessä 1. - 3. ja 4. , miksi siitä välistä jää tulematta joku kuitti, mä en käsitä.

Tosi kiva aatella, että hoidan nuo kuitit tuosta pois eli skannaan ja luon tositteet, juu ei voikaan tehdä kuin osan koska kaikki skannatut ei tulekaan.

Ottaa pattiin ja lujaa!

Kappas, yksi kuitti putkahti lisää, vain 22 min odottelun jälkeen! Enää yksi puuttuu...

Hei Taina Toikka

teen tästä ongelmasta tukipyynnön ja jatketaan selvitystyötä sen kautta. Olen sinuun mahdollisimman pian yhteydessä sähköpostitse.

-Sonja / Netvisor-tuki

Taina Toikka
CHAMPION **

tekijä Taina Toikka (Päivitetty ‎27-05-2019 12:05 tekijä Taina Toikka )

Keskusteltaisiinko taas hitaudesta....

Pe 24.5.19 iltapäivällä skannatut tiedostot ei vielä ma 27.5.19 klo 11.55 ole escanissa.

Skannasin nyt vielä yhden tositteen testiksi, työsähköpostiin tuli heti, yksityissähköpostiin tuli alle minuutissa, escaniin ei tule 10 minuutissa.

Toimiiko toi escan enää olleenkaan?

Vai oliko to 23.5. olleella huoltotyöllä palvelualustassa joku rikkova vaikutus escaniin?

Accepted solution
Sonja Kukkula
VISMA

Hei Taina

eScan kuittien tuonnissa sähköpostitse on tällä hetkellä häiriötilanne. Tiedotteen asiasta löydät täältä.

Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa ja vaivaa!

Taina Toikka
CHAMPION **

tekijä Taina Toikka

Seuraava setti skannausta, aloitin klo 13.20, 19 kpl tiedostoja.

Viimeisin saapui klo 13.52, ja alkupäässä skannatut tuli viimeisinä.

Tai no, kaksi ihan ensin skannattua ei tullut lainkaan, sitten skannasin ne uudestaan ja toinen tuli, kahteen kertaan.

Toisen skannasin sitten vielä kerran ja jonkun niistä skannatuista sainkin escaniin suht heti.

Joutuisaa ja tehokasta työntekoa etten sanoisi :smileycry:

Taina Toikka
CHAMPION **

tekijä Taina Toikka

Nyt on kaikki peräkkäin skannatut saapunut escaniin, viimeisimmän tulo kesti "vain" 30 min Hymiö Surullinen