peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Suosikit

Kirjaudu sisään Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.
Apu
CONTRIBUTOR **

Kuukausittaiset velvoitteet

Miksi tammikuussa 2016 maksetut palkat eivät tule näkyviin tammikuun kuukausittaisiin velvoitteisiin? Palkkakausi on 1.12.-31.12.2015, mutta maksupäivä palkalla on 5.1.2016. Palkat on merkitty käsin maksetuksi (ei makseta Netvisorin kautta vaan asiakas maksaa ne itse verkkopankissa) ja tositekin on tehty kirjanpitoon tammikuun päivämäärillä. Mikä siis mättää?

7VASTAUSTA7
CONTRIBUTOR ***

Re: Kuukausittaiset velvoitteet

Meil on samanlainen ongelma, palkkakausi on tammikuussa ja on maksetttu Netvisorin kautta.

CONTRIBUTOR **

Nyt toista yritystä tehdessäni huomasin, että Kuukausittaiset velvoitteet Tammikuu 2016 linkki ohjautuu vuoden 2015 tammikuulle!! Eli saako linkityksen korjatuksi pikaisesti?

CONTRIBUTOR *

Täällä kanssa sama, tosin kyseessä joulukuussa maksetut palkat, jotka eivät tule ollenkaan kausiveroilmoitukselle vaan netvisor tekee ilmoituksen "ei palkanmaksua 12/2015".

Highlighted

Hei Erri,

Kuukausittaisten velvoitteiden näkymää on joulukuussa uudistettu ja niistä muodostetaan nykyään kolme eri tositetta.

Verotilinäkymään muodostuu kausiveroilmoituksen tiedot Kuukausittaisten velvoitteiden, Verottajalle tilitettävät -kohdan, tositteen perusteella, joten mikäli tositetta ei ole muodostettu (tai tosite on nollasummainen) ei kausiveroilmoitustiedot näy Verotilinäkymässä.

Minulla sama ongelma ja olen tehnyt asiasta tiketin, ei vielä vastausta. Mielestäni ei ohjaudu myöskään 2015 tammikuulle, kausiveroilmoitukselle tulee kaikki summat nolliksi, vaikka tekee uudelleenlasketuksen.

CONTRIBUTOR **

Olenkohan minä ainoa, jolle tulee Tammikuu 2016 Kuukausittaiset velvoitteet Tammikuun 2015 tiedoilla? En siis saa tehdyksi mitään tositteita, joiden perusteella voisin tehdä kausiveroilmoitusta... Onneksi tammikuu tulee ilmoittaa vasta viimeistään 12.2.2016. Joten kiirettä ei ole... MUTTA VOISIKO JOKU NETVISORIN VÄESTÄ OTTAA KANTAA ASIAAN!! Vai mitä kautta tämä pitäisi saattaa eteenpäin?

Hei

Pahoittelemme virheellistä linkitystä kuukausittaisiin velvoitteisiin liittyen. Tammikuun 2016 linkistä päätyi tosiaan tammikuun 2015 tietoihin, joka hämmensi useaa käyttäjää.

Tämä virhe on nyt korjattu ja kuukausittaisiin velvoitteisiin pääsee normaalisti myös tälle kuulle.

Pahoittelen myös hidasta reagointiamme tiedottamisen suhteen.