peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
CHAMPION *

Tämä uusi Netvisorin näkymä on kyllä MASENTAVA !!

Onko joku oikeasti sitä mieltä että tällaisia muutoksia tarvitaan ??   :smileygrin:

Huoks !!

10 VASTAUSTA
CHAMPION ***

Re: Tämä uusi Netvisorin näkymä on kyllä MASENTAVA !!

Hiljaista on :smileygrin: Ehkä tässä joku tyytyväinen vielä ilmoittautuu :smileysilly:

CONTRIBUTOR *

Samaa mieltä. Entistä selkeää näyttöä ei enää ole Hymiö Surullinen

Moi Mari,

Pakotin itseni käyttämään uutta näkymää jo heti alussa, enää en löydä vanhasta näkymästä mitään toimintoja helposti. Kaikkeen tottuu ajan kanssa.

CHAMPION *

Niin ilmeisesti pakkohan se on alistua JOS ohjelmaa käyttää.

Masentava se on silti  ja todella syvältä !!  :smileycry:

Olen monen muun kanssa samaa mieltä eli takapakkia mentiin aloitusnäkymässä. Entinen oli paljon selkeämpi, siitä löysi yhdellä silmäyksellä kaiken tarpeellisen. Nyt joutuu scrollaamaan ylös ja alas (varsinkin jos käyttää kannettavan näyttöä) koska koko "komeus" ei mahdu ruudulle. Erityisesti jään kaipaamaan Vastaanotettu laskuaineisto-näyttöä, joka oli vanhassa näkymässä tarkistettavat laskut-näkymänä. Siitä näki saapumisjärjestyksessä kaikki ostolaskut ja pääsi suoraan laskun numerosta laskulle. Nyt menee ostoreskontran näkymään josta ei tiedä missä järjestyksessä ne on... Kertatiliöin kaikki asiakkaiden laskut koska en halua esim. 200 riviä pääkirjalle - haluaako joku??? Nyt en tiedä missä järjestyksessä laskut ovat ja mitkä olen jo kertatiliöinyt? HALUAN takaisin Vastaanotettu laskuaineisto-näkymän tai ainakin linkin sinne!!

CHAMPION *

Niin, ei näissä muutoksissa paljon oteta käyttäjiä huomioon Hymiö Surullinen

Moi Marja-Terttu,

Netvisorin etusivun/aloitusnäkymän/tiedotusnäkymän widgetejä voi poistaa näkyvistä ja siirtää haluamiinsa paikkoihin.

Screen Shot 2018-06-07 at 15.09.07.png

Tuosta "Muokkaa näkymää" -napista saat muokkaustoiminnot auki. Tämän jälkeen voit ottaa widgetistä kiinni hiirellä ja raahata sen haluamaasi paikkaan:

2018-06-07_15-10-48.png

Tuossa näkyy myös nuo "Poista widget näkymästä" -napit, niillä saa tarpeettomat widgetit pois (ne voi palauttaa jos tulee poistettua väärä).

Ostolaskujen osalta toiminto toimii nykyään näin:

1. Avoimet ostot ja tilisiirrot -widget, tässä näkyy uusia ostolaskuja 5kpl, painetaan siitä hiirellä:

Screen Shot 2018-06-07 at 15.12.43.png

2. Linkistä aukeaa Avoimet ostolaskut -näkymä, joka on rajattu pelkkiin uusiin laskuihin, eli tässä ovat ne 5kpl mitä widgetissä luki:

2018-06-07_15-14-40.png

Rastitan tuosta tuon ylemmällä nuolella osoittamani kohdan, joka rasti valitsee kaikki viisi uutta laskua. Sitten aktivoituu vihreä nappi "Käsittele 5 laskua", painan siitä ja minulle avautuu viiden ostolaskun käsittelyjono.

3. Tiliöin laskun haluamallani tavalla ja jos lasku ei itsestään vaihdu jonossa seuraavaan (ei vaihdu jos minulla on myös oikeus asiatarkastaa ja/tai hyväksyä, mutten tee sitä), voin vaihtaa seuraavalle laskulle laskunäkymän oikeasta yläkulmasta:

Screen Shot 2018-06-07 at 15.17.36.png

Tuossa on nuolet taakse- ja eteenpäin, niistä voi vaihtaa käsittelyssä olevien viiden laskun välillä miten haluaa. Jos tiliöinnin ohella myös asiatarkastan tai hyväksyn laskun, niin sitten siirrytään automaattisesti seuraavalle laskulle (Näyttöön tulee vihreä palkki "Ok, siirrytään seuraavaan laskuun").

Vanhan näkymän listalla olivat myös kaikki hylätyt ostolaskut uusien jatkona, tässä näkymässä ei ole sitä ongelmaa.

CHAMPION *

Täällä yksi tyytyväinen! Meidän toimistolla kaikki alkovat käyttämään heti uutta käyttöliittymää kun se pari vuotta sitten julkaistiin. En edes muista millainen se vanha oli. Ja hyvä että muutoksia tulee, muuten tehtäisiin vielä paperikirjanpitoja toimistossa nököttäen.

CONTRIBUTOR ***

No mä oon sitä mieltä että tätä muutosta tarvittiin ja oikeastaan olisi pitänyt tehdä jo vuosia aikaisemmin. Myös olen sitä mieltä että pelkän etusivun parantaminen ei riitä vielä mihinkään ja paljon on vielä uudistettava ja käytettävyyden panostettava isosti.

CHAMPION ***

Onko kyse nyt siitä iän ikuisesta muutoksesta vai onko minulta jäänyt jokin huomaamatta?
Itse olen suhteellisen tyytyväinen tähän nykyiseen näkymään, mitä nyt widgetit latautuu joskus ärsyttävän hitaasti...

Uudessa näkymässä näkee suoraan ne laskut, jotka on erääntyneet, tätä ei vanhassa ollut. Tämä pelkästään on jo tosi hyvä ominaisuus kun kirjanpitäjäkin voi helposti huomata ja huomauttaa asiakkaalle mikäli joku lasku onkin jäänyt lähettämättä pankkiin. Kyllähän tuo uusi näkymä vaati aikansa opettelua, mutta nopeasti siihenkin tottui.