Mijn Communities
Help

Einde ondersteuning Serviceplein

door Marleenvanderhak (Bijgewerkt ‎04-02-2022 14:24 door Henk Hesseling VISMA )

Update 13 januari 2022 - Er is nog geen alternatief voor de tegel Mijn organisatie. Wel is op het bureaublad van het Youforce portaal de tegel Contactpersonen van Mijn organisatie beschikbaar

15 december 2022 - Het Youforce Portaal is het startpunt voor veel activiteiten. Zowel voor het gewone werk als voor beheer en het ophalen van (product)informatie.

Met de komst van de Visma | Raet community ruim twee jaar geleden, zijn veel functionaliteiten van Youforce naar deze community verplaatst.

Op de Visma | Raet community vind je inmiddels niet alleen de storingsmeldingen, maar ook release notes, productinformatie, algemeen nieuws, tips en tricks, CAO-informatie, en meer.

Serviceplein verdwijnt

De meeste informatie die je voorheen kon benaderen via het Serviceplein, staat nu op de community. Daarom hebben we besloten om voor de klanten die gebruik maken van de tegels Support en Youforce Community op het Serviceplein, deze te verplaatsen naar de landingspagina van het Youforce Portaal. Hiermee verdwijnt dus het Serviceplein.

Wanneer gaan de wijzigingen in

Vanaf dinsdag 4 januari 2022 vind je de tegels Support en Youforce community op de landingspagina van Youforce:

  • Met de tegel Support kun je direct navigeren naar 4Me, het Service Management Systeem van Visma.
  • Met de tegel Youforce Community ga je direct naar de huidige Visma | Raet community
    Eind januari 2022 passen we de URL van deze tegel aan, zodat je hiermee direct naar onze nieuwe Visma community gaat.

Meer informatie hierover volgt zo spoedig mogelijk.

Wat gebeurt er met de functionaliteiten van de overige tegels van het Serviceplein?

Voor de meeste overige tegels in het Serviceplein vind je een alternatief in de Community. Klik op de link en maak de locatie waar je terecht komt favoriet in jouw browser.

Tegel Serviceplein

Community

Release Informatie

Release informatie

Ideeën

Er is een onderdeel Ideeën binnen de meeste Productgroepen in de huidige Visma | Raet community

AVG informatie

Communitygroep AVG informatie

Service Center Informatie

Communitygroep Service Center

Trust Site

Visma | YouServe Trust site

Visma | Raet Trust site security

Op dit moment is er nog geen alternatief voor de tegel Mijn Organisatie