om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Begin augustus hebben wij aangekondigd dat wij overgaan naar Mijn Youforce. Mijn Youforce is dé nieuwe startpagina voor al jouw HR-taken waarmee we jouw HR-leven nog makkelijker maken.
Met de overgang naar Mijn Youforce verandert de inlog url naar: mijn.youforce.com Deze nieuwe url is van toepassing voor de medewerker en manager, maar ook voor de HR Professional.
Uiteindelijk gaan we naar één inlog url: mijn.youforce.com. ‘Mijn Visma Raet’ voor de HR professional zal wel blijven bestaan
We gaan stap voor stap de inlogpagina aanpassen, stap 1 is het toevoegen van ‘Inloggen Mijn Youforce’.
Wanneer?
Per 15 september a.s.
Jouw actie
De eerstvolgende stap is het verwijderen van de ‘Home’ knop. Daarna volgt nog meer, dit zullen we tijdig communiceren.
Wil je weten hoe het zit met Single Sign On? Lees dan dit bericht: Hoe log ik in op Mijn Youforce in combinatie met Single Sign On?
Heb je in de tussentijd toch vragen over deze aanpassingen? Neem dan contact op met het Service Center.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.