Mijn Communities
Help

Aankondiging nieuwe Youforce Community

door Henk Harsevoort

Aankondiging nieuwe Youforce Community

30 juni is het zover: jij krijgt toegang tot de nieuwe Youforce Community!

We vervangen hiermee de huidige community, het support systeem (4Me/Xurrent) én Mijn Visma | Raet. Alles komt samen in één nieuw platform: de Youforce Community. Dat maakt het een stuk makkelijker om te vinden wat je zoekt.

In de Youforce Community vind je alles wat je nodig hebt om het maximale uit Youforce te halen:

• Nieuwsartikelen
  • Uitgebreide kennisbank
  • Informatie over releases
  • Ideeënplatform
  • Directe support
  • Je facturen
  • Handige links naar ons leerportaal en de statuspagina

Kennis als basis

De kennisbank staat centraal. Die zit vol artikelen uit het huidige support systeem en de oude community. Zo bundelen we alle kennis over Youforce op één plek. Zoeken in de kennisbank wordt ondersteund door AI en daarmee vind je snel wat je zoekt. Kom je er toch niet uit? Dan staat ons supportteam natuurlijk voor je klaar.

Support, maar dan simpeler

We hebben het aanvragen van support flink versimpeld. Je vult meteen de juiste gegevens in, zonder overbodige velden. Ondertussen tonen we automatisch relevante kennisartikelen, gebaseerd op wat je intypt. Dat bespaart tijd én helpt je sneller verder.

We staan aan het begin

Op maandag 30 juni staat de basis. We blijven we de Youforce Community verbeteren en uitbreiden. Zo voegen we in de loop van dit jaar inzicht in jouw facturen toe. Via nieuwsberichten in de Community houden we je op de hoogte van wat eraan komt.

Toegang

De Youforce Community is bereikbaar met jouw Visma Connect inlog. Bij livegang koppelen we de bij ons bekende contactpersonen en ontvangen zij een bericht met informatie over de toegang.

Tot aan 30 juni informeren we je nog een aantal keer over meer details van de Youforce Community. Deze updates plaatsen we in de huidige Community.

12 Opmerkingen
door Annemarie van der Geest

Beste @Henk Harsevoort,

Het inloggen op de nieuwe community middels de mail gaat niet goed. In eerste instantie kom je op de nieuwe community terecht, maar als je daar vervolgens inlogt, is het emailadres onbekend. Als ik via de foutmelding naar Visma Home gaat is het icoontje van de nieuwe Community verdwenen.

Een tweede keer de link in de mail gebruiken, zorgt ervoor dat ik gelijk in het foutmeldingsscherm kom.

Mijn collega's hebben hetzelfde probleem.

Help!

wmvanee
CHAMPION *
door wmvanee

Wij als SSC-Ons hebben nog steeds geen aanmelding voor inlog ontvangen na inschrijving.

Ik had dit al veel eerder verwacht ipv kort voor een live gang!

door Marijke Venneman-Bruggeman

Dit geldt voor mij ook, nog geen aanmelding voor inlog ontvangen na inschrijving.

door Henk Harsevoort

Hoi Annemarie van der Geest, ik heb begrepen dat er bij een aantal klanten een mail is gestuurd waarbij het niet helemaal goed gegaan is. We werken eraan!

Ik heb de mail gepland staan voor afgelopen vrijdag maar door een fout in ons systeem is dit niet gelukt. Deze komt vandaag jullie kant op!  Mijn welgemeende excuses voor de late link. @wmvanee @Marijke Venneman-Bruggeman 

Henk

Astrid Mulder
CHAMPION *
door Astrid Mulder

AstridMulder_0-1751266541929.png

@Henk Harsevoort Wij kunnen niet inloggen in de nieuwe community. We krijgen bovenstaande melding. 

door Henk Harsevoort (Bijgewerkt ‎30-06-2025 09:09 door Henk Harsevoort VISMA )

@Astrid Mulder ;

Zou je mij een e-mail willen sturen naar Henk.Harsevoort@Visma.com? Dan ga ik voor je aan de slag.

Henk

Han Niesten
CONTRIBUTOR ***
door Han Niesten

Dag @Henk Harsevoort ; ook bij Arkin krijgen we de gemelde foutmelding.

Iemand die al wel ingelogd was, is er nu weer 'uitgegooid'.

Is het iets algemeens of ligt het aan de inlognamen?

Groet,
Han

door Henk Harsevoort

@Han Niesten ;

Dank voor je bericht, Han. We hebben het inderdaad gemerkt en werken hard om alles op te lossen.

Eventuele updates kun je hier vinden: https://community.visma.com/t5/Nieuws-Visma-Raet/Inloggen-op-de-nieuwe-community/ba-p/734915 

Henk

wmvanee
CHAMPION *
door wmvanee

@Henk Harsevoort : wij hebben de inlog link voor de community ontvangen en komen daar nu in.

Wat ik nu nog mis is de inloglink voor de webinar van morgen. Die hebben we nog niet ontvangen. Komt die ook vandaag?

wmvanee
CHAMPION *
door wmvanee

@Henk Harsevoort : Ik zie zojuist de mail met link voor webinar binnenkomen. Dank.

Astrid Mulder
CHAMPION *
door Astrid Mulder

@Henk Harsevoort , we hebben gistermiddag een nieuwe mail ontvangen. Nu kom ik er wel in. 

Petra Koenders
CHAMPION **
door Petra Koenders (Bijgewerkt ‎09-07-2025 12:41 door Petra Koenders )

@Henk Harsevoort 

Hoi Henk, ik meld mij op deze manier ( oude community) maar even het volgende. 

Ik heb vandaag de webinar teruggekeken , maar als ik om mijn omgeving van de community kijk lijkt het of ik helemaal niets zie van anderen die iets gepost hebben. Het is heel stil op mijn community. Mijn post is het enig wat ik zie. En dat is op 4-7-2025. Ik heb overal Volgen aan staan. 

Ik zie dit bij elk domein maar kan niets aanklikken. Wat doe ik niet goed? 

PetraKoenders_0-1752057617953.png