Mijn Communities
Help

HR in 60 seconden komt naar je desktop met: Mijn Youforce!

door Henk Hesseling (Bijgewerkt ‎24-03-2022 21:22 door Henk Hesseling VISMA )

Na een succesvolle lancering van de Youforce app in 2021, waarin het voor medewerkers en managers heel eenvoudig is om de belangrijkste HR processen snel te regelen, staan we nu aan de vooravond van de volgende grote stap in gebruikersgemak:

De start van Mijn Youforce!

 

Wat is Mijn Youforce?

Mijn Youforce gaat de huidige tegelstructuur vervangen en wordt voor gebruikers het nieuwe startpunt van alle HR processen in Youforce, direct na het inloggen. Vanuit hier navigeer je  heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk door Youforce.

 

Waarom Mijn Youforce?

HenkHesseling_0-1648043225273.png

 

Stand van zaken?

Eind vorig jaar ontwikkelden we een prototype en inmiddels hebben wij al flinke stappen gezet in de verdere doorontwikkeling. 

We hebben dit prototype in verschillende gebruikersgroepen gepresenteerd en kregen waardevolle feedback van klanten. De eerste concepten zijn met groot enthousiasme ontvangen!

Maar we zijn er nog niet. Op dit moment werken we met jullie inbreng verder aan de beste navigatie die binnen Youforce mogelijk is!

 

We zijn dus druk bezig met het verder optimaliseren van Mijn Youforce. In de tweede helft van 2022 gaan de eerste pilot klanten live. Dan testen we samen met klanten wat de ervaringen zijn en verwerken de gekregen feedback.

We geven je met regelmaat een update over de stand van zaken. 

 

Heb je in de tussentijd toch vragen of wil je bijdragen aan de verdere ontwikkelingen van Mijn Youforce? Neem dan contact op met je Customer Success Manager.


Hierbij alvast een tipje van de sluier (let op: Prototype - Under construction)


mijn-youforce.PNG