Mijn Communities
Help

Het nieuwe leerportaal van Visma | Raet Academy is live!

door Henk Hesseling (Bijgewerkt ‎15-02-2023 12:25 door Henk Hesseling VISMA )

Zoals we begin januari al aangekondigd hebben stapt Visma | Raet Academy over op een ander leerportaal (LMS). Het gaat om de leeroplossing van Visma | PlusPort, waarmee we intensief samenwerken. Inmiddel is dit een feit en zijn we live! De benodigde data is in ons nieuwe leerportaal gemigreerd en we zijn klaar om jou als klant hier te begroeten.

Hoe kom ik bij het nieuwe leerportaal?

Als je onlangs actief bent geweest in ons oude leerportaal:

Dan heb je per mail informatie ontvangen hoe je inlogt op ons nieuwe portaal. 

Als  je (nog) geen gebruiker bent van ons huidige portaal en je wil dit wel worden:

Dan heb je geen mail ontvangen. Volg dan deze stappen:

  • Klik hier om naar de Visma | Raet Academy pagina te gaan. 
  • Ga vervolgens naar het tekstkopje Inloggen op het leerportaal en volg de stappen die daar beschreven staan.

Ons oude portaal academy.raet.com is niet meer toegankelijk.

We hopen je hiermee goed geïnformeerd te hebben en zien je graag snel in ons nieuwe leerportaal!


Mocht je vragen hebben? Stel ze dan gerust! Mail ons dan op academy.raet@visma.com.

 

6 Opmerkingen
door Andrea de Bie - Hazelhof

Waar kan ik mijn gevolgde webinars inzien in het nieuwe leerportaal? Ik moet nog een aantal webinars terugkijken en kan nu de linkjes niet meer vinden. 

Willie
CONTRIBUTOR **
door Willie

Mooie nieuwe omgeving maar idd kan ik mijn recentelijk gevolgde webinar ook niet vinden.

apentury1
CONTRIBUTOR ***
door apentury1

Wij ook niet 😞

JacquelineDeNiet
CONTRIBUTOR **
door JacquelineDeNiet

Ik had nog geen oud leerportaal, heb me daarom aangemeld voor het nieuwe portaal maar daar nog geen reactie op ontvangen.

door Andrea de Bie - Hazelhof

Voor jullie even ter info omdat er geen reactie komt van Raet. Ik heb dit afgelopen week nagevraagd bij academy raet en zij geven aan dat de oude webinars e.d. niet in het nieuwe leerportaal komen. Ik heb wel de vraag gehad welke webinars ik nog wilde terugkijken en dan zouden ze gaan kijken of ze de linkjes nog ter beschikking konden stellen. 

Academy Raet
VISMA
door Academy Raet (Bijgewerkt ‎17-04-2023 11:36 door Visma Raet Academy VISMA )
 
Bedankt voor jouw vraag. Het klopt dat er met de overgang naar het nieuwe leerportaal geen geschiedenis is meegenomen uit het oude portaal. Mocht je bepaalde informatie missen, neem dan contact met ons op via academy.raet@visma.com. Wij kijken dan of wij de materialen alsnog handmatig beschikbaar kunnen stellen.
 
Met vriendelijke groet,
Visma | Raet Academy
 
Update op 17-4 - Verduidelijking aangebracht over beschikbaarheid materialen