Mijn Communities
Help

Hoe gaat 'Mijn Youforce' het huidige portaal en Home vervangen?

door Remco te Ronde

Aanleiding van Mijn Youforce

Iedere module van Youforce is sterk op zijn eigen vakgebied. Zo helpt Flex Benefits je bij  flexibele arbeidsvoorwaarden, Self Service bij onder andere contractwijzigingen en Reporting bij rapportages. Soms is het echter voor een professional of medewerker even zoeken om het juiste proces in de juiste module te vinden. Om dat op te lossen zijn we begonnen met 'Mijn Youforce'.

Het nieuwe portaal ‘Mijn Youforce’ gaat de huidige tegelstructuur / bureaublad vervangen en wordt voor alle Youforce gebruikers het nieuwe startpunt.

 

Vanuit ‘Mijn Youforce’ ga je niet meer naar een module, maar kun je ieder relevant HR-proces direct opzoeken en vanuit het beginscherm opstarten. Stap voor stap zal je ervaren dat je in plaats van naar Self Service navigeren je overgaat naar direct doorklikken naar het proces 'contract wijziging' of ‘uploaden diploma’.

 

Wat hebben we gedaan?

Zoals eerder aangegeven in het bericht HR in 60 seconden komt naar je desktop met: Mijn Youforce! hebben we gebruikers vanaf het begin van de ontwikkelingen van Mijn Youforce  betrokken. Aan de hand van een eerste ontwerp (sessie) hebben de gebruikers feedback gegeven en zijn wij, onder andere met deze feedback, verder gaan ontwikkelen. 

 

Dit proces blijven we herhalen om het product constant te verbeteren op onder andere het gebied van gebruikersgemak.

 

Wat is de status?

Bij een eerste groep klanten is Mijn Youforce geactiveerd. Ook zij helpen verbeteringen te vinden die wij vervolgens oppakken voor de volgende groep pilot klanten waar we Mijn Youforce gaan activeren.

 

Naar aanleiding van deze pilot klanten kunnen we meer duidelijkheid  geven over de fasering wanneer Mijn Youforce ook voor jullie beschikbaar zal komen. Dit zodat we aan onze klanten een gebruiksvriendelijk en toekomstbestendig portaal kunnen leveren!

 

Hierbij een update van het Mijn Youforce portaal:

RemcoteRonde_0-1662970482801.png

 

Heb je in de tussentijd toch vragen van Mijn Youforce? Neem dan contact op met je Customer Success Manager.

2 Opmerkingen