Mijn Communities
Help

Nieuwe versie A-matrix - End of life Internet Explorer op 15 juni 2022

door Henk Hesseling (Bijgewerkt ‎11-08-2022 11:07 door Henk Hesseling VISMA )

Microsoft heeft aangekondigd de ondersteuning van Internet Explorer 11 te beëindigen per 15 juni 2022. Meer informatie over deze aankondiging vind je hier

 

Hiermee stopt automatisch ook de ondersteuning vanuit Visma | Raet van Internet Explorer 11.

 

Ter vervanging van Internet Explorer 11 ondersteunen we Microsoft Edge Chromium. De meeste van onze producten werken momenteel al met Microsoft Edge, dat is gebaseerd op open-source web browser Chromium. Als dit problemen geeft in het gebruik van onze Youforce-modules, raadpleeg dan de A-matrix van Visma | Youforce. In de A-matrix vind je de noodzakelijke eisen en instellingen voor de Youforce modules.

 

Deze A-Matrix is beschikbaar via een kennisartikel in 4ME (Support), dat toegankelijk is voor geregistreerde professionals. Als je in 4ME in de kennisartikelen zoekt op A-Matrix, vind je dit artikel en kun je de laatste versie downloaden.

 

Ben je een geautoriseerde supportmedewerker, dan kan je deze link gebruiken. Ben je niet geautoriseerd, dan krijg je een melding dat het artikel niet bestaat. Vraag dan een collega met de juiste autorisatie.

 

Maakt jouw organisatie gebruik van Management Informatie en/of HR Core Education? Dan zijn eventuele speciale instellingen nodig voor de Microsoft Edge Chromium browser. Hiervoor verwijzen wij naar de specifieke A-matrices voor deze modules in bovenvermeld 4ME support artikel.