Mijn Communities
Help

Support tegel voor HR professionals op startpagina Youforce vervalt per 1 mei

door Henk Hesseling (Bijgewerkt ‎30-11-2023 21:02 door lauraholm VISMA )

Dit bericht is alleen bestemd voor Visma Raet klanten.

 

Zoals eerder aangekondigd is het serviceplein per 1 december 2021 vervangen door ons nieuwe serviceportaal Mijn Visma Raet. Met Mijn Visma Raet bieden we een modern en geïntegreerd communicatieplatform. Via dit nieuwe platform kom je makkelijker in contact met onze professionals, krijg je snel en efficiënt ondersteuning voor jouw HR-oplossing en beter inzicht in de afname van onze dienstverlening.

 

Sinds 1 december 2021 beschikt Mijn Visma Raet over de functionaliteit Mijn Support (4me). Hier kan je, zoals je altijd al gewend was, je requests indienen en bekijken. Om jou als klant de tijd te geven om Mijn Visma Raet te activeren, hebben we de tegel Support ook tijdelijk beschikbaar gemaakt op de startpagina van Youforce. Per 1 mei verdwijnt echter deze optie op de startpagina van Youforce en is Mijn Support (4me) alleen nog toegankelijk via Mijn Visma Raet. Je logt in op Mijn Visma Raet support via onze website (Inloggen Visma Raet HRM software - Visma | Raet).

 

Heb je nog vragen?

Bekijk dan eens de Quick Reference Card onderaan deze pagina.

Verder zijn er in onze kennisbank ruim 20 kennisartikelen beschikbaar over Mijn Visma Raet in onze Support applicatie (4ME). Alleen medewerkers die geregistreerd zijn als supportmedewerker in 4Me, kunnen deze kennisartikelen raadplegen. Deze kennisartikelen vind je door te zoeken op “MVR”. Je kunt deze kennisartikelen ook benaderen via onderstaande links.

MVR Gebruiker toevoegen Mijn Visma Raet

MVR tegel support ontbreekt

MVR Ontvang ik SPAM??

MVR Gebruikers in Mijn Visma Raet

MVR Inloggen in Mijn Visma Raet

MVR: Contactpersoon koppelen aan meerdere klanten

MVR Welke talen ondersteunt Mijn Visma Raet?

MVR Eerste keer aanmelden voor Mijn Visma Raet

MVR Mijn factuuradres beheren in Mijn Visma Raet

MVR Is Mijn Visma Raet alleen voor facturen?

MVR Nieuwe factuur niet zichtbaar in Mijn Visma Raet

MVR Mijn Visma Raet toont geen support en community

MVR Facturen raadplegen en downloaden in Mijn Visma Raet

MVR Een andere organisatie kiezen in Mijn Visma Raet

MVR Niet alle tegels zichtbaar

MVR Welke rollen kent Mijn Visma Raet?

MVR Van Serviceplein naar Mijn Visma Raet

MVR Mijn Visma Raet e-mailadres wijzigen

MVR Contactpersoon security/privacy in Mijn Visma Raet

MVR In welke browser werkt Mijn Visma Raet?

MVR Nieuwe factuur staat onterecht als "betaald" in Mijn Visma Raet

 

38 Opmerkingen