Mijn Communities
Help

🎉 Uitnodiging: Webinar – Ontdek de nieuwe Youforce Community!

door Henk Harsevoort

Het is bijna zover: op 30 juni gaat de nieuwe Youforce Community live – en daar nodigen we jou graag voor uit!

Je krijgt straks toegang tot één overzichtelijk platform voor support, facturatie en natuurlijk het uitwisselen van kennis. Of je nu zoekt naar documentatie, product-updates of wilt sparren met andere gebruikers – met slimme zoekfuncties en een heldere navigatie is alles binnen handbereik.

📅 Datum: 1 juli 2025

🕒 Tijd: 11.00-12.00

📍 Locatie: Online

Wat krijg jij te zien op 1 juli?

🔹 Livegang van de community

🔹 Rondleiding door de belangrijkste onderdelen

🔹 Eerste indruk van de nieuwe omgeving

🔹 Ruimte om vragen te stellen

💬 Heb je na het webinar nog vragen?

Geen zorgen! In de weken na de livegang organiseren we meerdere online vragenuurtjes. Je kunt dan met al je vragen bij ons terecht – en we helpen je graag op weg in de nieuwe community.

👉 Meld je nu aan en ontdek de kracht van de nieuwe Youforce Community!

17 Opmerkingen
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Henk Harsevoort ik probeer me aan te melden maar moet inloggen. Ik ben ingelogd op de community maar dat is blijkbaar niet voldoende. Ik probeer vervolgens in te loggen met mijn zakelijke emailadres maar dat wordt niet geaccepteerd omdat het geen google-account is.

1e scherm na link.png2e scherm.png

LiesvH
CONTRIBUTOR **
door LiesvH

Ik heb hetzelfde probleem als @FBB Zorgboog 

Jolanda van Logten
CHAMPION *
door Jolanda van Logten

Ik heb ook hetzelfde probleem als @FBB Zorgboog 

Dagmar van Vuuren
CONTRIBUTOR ***
door Dagmar van Vuuren

Graag meld ik me aan, maar via google lukt me dit niet

door Henk Harsevoort

@Dagmar van Vuuren @Jolanda van Logten @LiesvH @FBB Zorgboog ;

Ik heb het aangepast, deze instelling had ik even over het hoofd gezien, dank voor jullie reactie! 🙂 Als het goed is kun je hem nu wel invullen zonder een inlog.

Henk

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Henk Harsevoort is gelukt

AHuisman
CONTRIBUTOR *
door AHuisman (Bijgewerkt ‎18-06-2025 11:52 door AHuisman )

Is deze webinar op een later moment terug te kijken?

Sorry, zie in de aanmeldlink dat later terugkijken mogelijk is

Olaf van Koutrik EHV
CONTRIBUTOR **
door Olaf van Koutrik EHV

@Henk Harsevoort Ik heb nog steeds hetzelfde probleem, er wordt nog steeds gebruik gemaakt van mijn email adres voor accountherstel ( = een gmail adres). Dus ik kan me niet aanmelden.

door Henk Harsevoort

@Olaf van Koutrik EHV - dat is vreemd, wil je mij even een privebericht sturen met daarin jouw e-mailadres dan stuur ik je de link even apart. 

Henk

PetravanGeenen
CHAMPION *
door PetravanGeenen

Hallo @Henk Harsevoort mijn collega en ik hebben ons aangemeld maar we hebben (nog) geen bevestiging ontvangen. Klopt dat?

door Henk Harsevoort

@PetravanGeenen ; klopt 🙂 Deze komt er zo snel mogelijk aan! Leuk om jullie dan te zien/spreken!

Lonneke van der Aar
CHAMPION ***
door Lonneke van der Aar (Bijgewerkt ‎30-06-2025 09:57 door Lonneke van der Aar )

@Henk Harsevoort ; ik heb mij op 26 juni ook aangemeld, maar nog steeds geen bevestiging mogen ontvangen.

Svanbenthem
CONTRIBUTOR ***
door Svanbenthem

@Henk Harsevoort ; Ik heb mij op 17 juni al aangemeld, maar ook nog steeds geen bevestiging ontvangen.

door Marijke Venneman-Bruggeman

@Henk Harsevoort ; Ik heb mij ook rond 17 juni al aangemeld, maar ook nog steeds geen bevestiging ontvangen.

AngelaHeins
CHAMPION *
door AngelaHeins

@Henk Harsevoort , Ik heb me gisteren aan het eind van de dag aangemeld, maar tot op heden geen uitnodiging ontvangen. Worden deze nog gemaild?

Alvast bedankt

Angela

door Henk Harsevoort

Ik heb net voor aanvang van het webinar nog een mail eruit gestuurd - want er waren nog wat andere aanmeldingen die nog geen mail hadden ontvangen.

Ik hoop dat jullie er allemaal bij konden - en dat jullie er met veel plezier naar gekeken hebben.

De opname en de gestelde vragen (al dan niet behandeld) zullen we vandaag plaatsen!

Henk

AngelaHeins
CHAMPION *
door AngelaHeins

@Henk Harsevoort Jammer niets ontvangen.