om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Gekwalificeerde medewerkers zijn hard nodig. Maar helaas lezen we steeds vaker berichten over fraude met diploma's, BIG-registraties of Verklaringen Omtrent Gedrag (VOG). Samen met gebruikers van Youforce werken we daarom sinds dit najaar aan een betere controle op fraude en willen we onder meer via screening diverse documenten in Youforce verifiëren en controleren. Tegen het einde van het jaar geven we graag een update waar we nu staan met de screening van onderstaande typen documenten.
Diploma via Mijn diploma's
We zijn inmiddels gestart met de integratie van 'Mijn diploma's (DUO)' in het uploaden van diploma/certificaat. Op basis van onze eerdere oproep hebben we samen met 15 deelnemers op 31 oktober input verzameld. Tijdens een actieve workshop op kantoor in Amersfoort hebben we samen het ideale proces ontworpen. We verwachten dat deze integratie rondom de jaarwisseling operationeel is voor de eerste organisaties. Op het moment dat deze functionaliteit voldoet aan onze verwachtingen, starten we met de vrijgave.
BIG-registratie
De afgelopen weken hebben we hard gewerkt aan het toekomstige ontwerp. Samen met onze UX-designer, Tomas Zajac) hebben we twee organisaties bezocht die met ons ontwikkelen tegen fraude en hebben we het ontwerp gevalideerd. Met de input van deze sessies weten we nu wat we gaan ontwikkelen. We starten hier vlak na de jaarwisseling mee wanneer 'diploma's via Mijn diploma's' werkt.
Vervolg
Organisaties die zich bij de eerste oproep of de tweede oproep hadden aangemeld zijn uitgenodigd voor een online vervolgsessie op donderdag 30 januari 15:00 - 16:00 uur. Wil je daar ook aan deelnemen? Laat het dan gerust weten in de opmerkingen onderaan dit bericht. Dan ben je van harte welkom om aan te sluiten.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.