Mijn Communities
Help

Vanaf 1 december iedereen over op Mijn Youforce

door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎13-11-2023 10:08 door Remco te Ronde VISMA )

Het is bijna 1 december. Het moment dat iedereen die gewend was aan de tegeltjes in Youforce volledig over gaat naar Mijn Youforce. 

 

Er is veel gebeurd in de afgelopen periode. Er zijn veel webinars en fysieke bijeenkomsten geweest. Er zijn ook veel nieuwsberichten, video's, mailings en andere berichten geweest. Dus een extra herinnering aan de datum van 1 december is mogelijk overbodig. 

 

Wat gebeurt er wanneer?

Maar mocht je het toch hebben gemist de belangrijkste opsomming:

 

Gaat echt iedereen op 1 december over?

Inderdaad, tenzij je in een hele bijzondere uitzonderingsgroep valt. Maar dan ben je daar persoonlijk over geïnformeerd en volledig van op de hoogte. Denk bijvoorbeeld aan organisaties die altijd Youforce gebruikten met HR Core Education en per 01-01-2024 over gaan naar onze Visma.net HRM & Payroll. In dat geval blijven jouw gebruikers in december nog gebruik maken van het Youforce portaal (met tegels). 

 

Welke belangrijke mijlpalen zijn er geweest

De belangrijkste mijlpalen die er zijn geweest sinds de introductie van Mijn Youforce hebben we hieronder opgesomd.

Overzicht tijdslijn introductie Mijn Youforce.png

Deze tijdslijn is ook te downloaden als PDF met links naar de belangrijkste nieuwsartikelen.