Mijn Communities
Help

Uitleg loonstroken

door Fred Asbroek

Hoe wordt jouw salarisstrook opgebouwd? En wat betekenen de begrippen die erop staan?

Hieronder staat een uitleg van de loonstroken per sector.

 

FredAsbroek_0-1673963876458.png

Klik op onderstaande link voor de uitleg:

 

https://vismaraet.maglr.com/uitleg-loonstrook/segmenten

 

12 Opmerkingen
Caroline van den Wijngaard
CONTRIBUTOR ***
door Caroline van den Wijngaard

Mooie uitleg en ik begrijp dat het voor VismaRaet practisch is om door te laten klikken naar de betreffende sector. 

Voor de medewerkes is het prettiger om alleen een uitleg te krijgen van de eigen sector.

Arthur van Mastrigt
CONTRIBUTOR *
door Arthur van Mastrigt

Zeker een mooie uitleg! Komt er ook een versie voor de zakelijke markt beschikbaar (Visma-Youserve)?

door Léon van Berkel

@Arthur van Mastrigt 

 

De uitleg van de salarisstrook vanuit de Payroll Business applicatie van Visma YouServe vind je hier.

Arthur van Mastrigt
CONTRIBUTOR *
door Arthur van Mastrigt

@Léon van Berkel 

Goedemorgen Léon, 

 

Bedankt voor de link naar de versie van Visma Youerve. Deze had ik eerder zelf nog niet kunnen vinden. 

 

Vriendelijke groeten,

Arthur

Jannie Zwiers
CONTRIBUTOR *
door Jannie Zwiers

Zeker mooi en heel handig. Komt er ook een versie voor Sociaal Werk? Zou heel fijn zijn.

GSpiegelenberg
CONTRIBUTOR *
door GSpiegelenberg

Goedemorgen,

Komt er nog een uitleg over de salarisstrook van 2024?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,

Geeske Spiegelenberg, gemeente Apeldoorn

Fred Asbroek
VISMA
door Fred Asbroek

Geeske,

 

Ik kom hier z.s.m. op terug, ga overleggen met Gemal.

 

groet,

 

Fred

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

Klopt het voorbeeld van het Onderwijs? Op de strook staat Gemeenten voorbeeld (zie printscreen) en ziet er hetzelfde uit als de Overheid.  Onze stroken zien er heel anders uit (Visma.net)?

 

MoniquevanBerkel_0-1712734645339.png

 

Fred Asbroek
VISMA
door Fred Asbroek

Monique,

 

De uitleg van de salarisstroken betreft de salarisstroken van Visma|Raet en dat zijn de stroken van Gemal.

Je hebt gelijk de print die er staat is die van Gemeenten, ik ga kijken of ik die voor Zorg, onderwijs en overheid apart

kan presenteren.

 

Je geeft aan dat de strook van jullie een Visma.net strook is, de verwerker is Peple BV, ik ga ervan uit dat Peple BV

ook zelf een uitleg salarisstrook heeft. Ik adviseer je om dit bij de servicedesk vanPeple na te vragen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Fred

 

wtentije
CONTRIBUTOR ***
door wtentije

Fijn als je iets kunt vinden van zorg en welzijn/cao vvt

 

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

@Fred Asbroek Deze info staat nu onder de Community Wet- en regelgeving. Peple heeft volgens mij geen eigen community m.b.t. Wet- en regelgeving, dus dit wordt (denk ik) door alle (RAET en Peple) klanten gebruikt.

Had het niet beter onder Visma-Raet Gemal kunnen worden gezet? 

Rosalie van Gerven
CONTRIBUTOR ***
door Rosalie van Gerven

Eens met Monique,

 

Het is nu soms erg onduidelijk voor welke soort software een uitleg of webinar bedoeld is.