Mijn Communities
Help

Nieuw in de HRYou app: wijzigen van persoonlijke gegevens!

door Janice Richardson1 (Bijgewerkt ‎12-05-2023 18:23 door Janice Richardson1 )

Met de HRYou App regel je al jouw HR-zaken waar en wanneer je maar wilt via je smartphone. Deze app maakt onze software nog toegankelijker: “anytime, anywhere”.

 

Welke hr-processen kun je met de HRYou app uitvoeren?

  • Declareren van je thuis/kantoordagen (Office Travel)
  • Verlof indienen (wettelijk en bovenwettelijk verlof)
  • Onkostenvergoeding declareren
  • Het raadplegen van je salarisstrook en/of jaaropgave
  • Inzien van persoonlijke gegevens in het "Profiel"

 

Vanaf mei 2023 is het nu ook mogelijk om via de HRYou app je persoonlijke gegevens te wijzigen. 

 

Bekijk de video

 

Via de tegel "Persoonsgegevens" is het voor medewerkers nu ook mogelijk om eenvoudig en snel persoonsgegevens te wijzigen. Denk hierbij aan:

  • Roepnaam
  • Privé e-mailadres
  • Privé telefoonnummer
  • Huis en/of Postadres
  • Partner (in ontwikkeling)
  • Kindgegevens (in ontwikkeling)
  • Contactpersonen (in ontwikkeling)

Voor dit proces heb je geen self service nodig. De gewijzigde gegevens worden gelijk (realtime) verwerkt in HRYou (HR Core Business). De data wordt automatisch gesynchroniseerd met systemen waar deze informatie relevant is te delen.

 

Hoe activeer ik dit proces voor mijn organisatie?

Als HR Professional heb je toegang tot 4Me en kun je een ticket indienen.

  1. Ga naar 4Me Self Service -> klik op Software Services -> klik op HRYou app. Als je op de tegel klikt, zie je drie opties:
  • Ik heb een vraag
  • Ik wil een incident melden
  • HRYou app activeren

Kies voor “HRYou app activeren”. Vermeld in het ticket van welke processen jouw organisatie gebruik wil maken en per wanneer. Je kunt kiezen uit:

  • Office travel activeren                                               ja/nee (zoja, per welke datum)
  • Verlof                                                                            ja/nee
  • Declaraties                                                                   ja/nee
  • Salarisstroken                                                             ja/nee
  • Negatief verlof toestaan                                           ja/nee
  • Wijzigen van Persoonlijke gegevens toestaan      ja/nee

 

Heb je de HRYou app nog niet in gebruik?

Je kunt een ticket aanmaken via 4ME. Selecteer hiervoor de categorie Autorisatie en Techniek > Youforce en vermeld in het onderwerp dat het om HRYou gaat. Zelf configureren kan natuurlijk ook: hoe je dit doet, lees je in de configuratiehandleiding.