- Als nieuw markeren
- Als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
Extra bijlagen vanmiddag (20 maart) beschikbaar!
Tijdens de lunch (donderdag 20 maart) zullen we de functionaliteit voor extra bijlagen activeren.
Daarmee geven we invulling aan de nummer 1 wens op het gebied van onkostendeclaraties!
Het kan zijn dat na de wijziging je een refresh van de webpagina nodig is, afhankelijk van je browser doe je dit met CTRL+F5.
Hoe pas ik mijn huidige categorieën aan?
Laten we beginnen met de wijziging waarvoor je niks hoeft te doen en die ik al eerder had aangekondigt:
De huidige Bijlage hebben we hernoemd naar Betaalbewijs (1), zodat er een beter onderscheid ontstaat tussen hét document (bestand) dat we scannen om de Datum uitgave en het Bedrag te herkennen en de extra bijlagen.
Inrichting
Extra bijlagen toestaan (2)
Dit geeft de medewerker de mogelijkheid om (optionele) extra bijlagen toe te voegen. Gemaximeerd op 4, dus met het Betaalbewijs ondersteunen we 5 documenten per declaratie.
Aantal verplichte bijlagen (3)
Deze instelling wordt zichtbaar op het moment dat je extra bijlagen toestaat en geeft je de mogelijkheid om een aantal bijlagen verplicht te maken.
Zet je het aantal op 2, dan moeten er dus minimaal 2 extra bijlagen door de medewerker worden toegevoegd voordat er ingediend kan worden.
Maak je gebruik van deze instelling, dan vragen we je ook om een goede omschrijving toe te voegen, zie Omschrijving van de verwachte bijlagen.
Omschrijving van de verwachte bijlagen (4)
Geef hier duidelijk aan wat je van de medewerker verwacht met betrekking tot bijlagen voor de betreffende categorie. Wees kort en bondig, want de omschrijving wordt bij iedere declaratie getoond tijdens het (opnieuw) indienen.
Deze omschrijving kun je ook gebruiken op het moment dat je geen extra bijlagen nodig hebt of het aantal verplichte bijlagen gebruikt, vandaar dat je deze instelling boven de andere instellingen vindt.
De nieuwe mogelijkheden zijn ook toegevoegd aan de handleiding.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.