Mijn Communities
Help

Hierom wil jij nu aan de slag met Declaraties in de Youforce app

door Marielle2 (Bijgewerkt ‎12-10-2023 11:21 door Maarten VB VISMA )

Werkgebonden personenmobiliteit (CO2 Registratie) 

 

Vanaf 1 januari 2024 worden organisaties met minimaal 100 werknemers verplicht om de CO2-uitstoot van reizen van personeel te registreren op een platform van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO), het RVO-portaal.

 

Eerder al vertelden wij hoe Visma | Raet jouw organisatie hierbij gaat helpen. Wij gaan namelijk de kilometerdeclaraties (binnen de declaratie module van de Youforce app en bijbehorende desktopversie) uitbreiden met de verbijzondering vervoermiddel en brandstof. Hoe we dat gaan doen lees je hier

 

Heb jij de Youforce app en dan met name de module Declaraties nog niet ingericht, dan is het verstandig hier op hele korte termijn mee aan de slag te gaan. De wijzigingen die wij gaan uitleveren m.b.t. mobiliteit zullen je minimale inspanning kosten om te configureren. Maar het inrichten van de Youforce app, inclusief de Declaratie module, moet je wel even tijd voor vrij maken. Tevens zullen medewerkers met de Youforce app aan de slag moeten, wat de nodige doorlooptijd vergt. Om je hierbij te helpen, kun je nu gratis posters aanvragen om het gebruik van de app te stimuleren.

 

De Youforce app is gratis* en je kan deze zelfstandig, zonder onze hulp, inrichten. Voordat je aan de slag gaat, dien je eerst een ticket in via Mijn Support. Dit doe je via het sjabloon 'Activering Youforce app'. Wij zorgen er dan voor dat de Youforce app omgeving voor je klaar wordt gezet. Als dat gebeurd is, krijg jij een mailtje van ons en kan je aan de slag met het inrichten van de Youforce app. 

 

Voor het inplannen van een consultancy afspraak kan je in Mijn Support een nieuwe aanvraag indienen, kiezen voor soort consultancy (Youforce app), optie Aanvraag consultancy en vervolgens de benodigde informatie velden invullen.

 

Meer informatie over de Youforce app en werkgebonden personenmobiliteit vind je hier : 

*excl module Gewerktedagen

5 Opmerkingen