Mijn Communities
Help

Meerdere rechten 'profiel' zichtbaar in 'Autorisatiebeheer'. Bruikbaar deze herfst.

door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎20-09-2023 11:34 door Remco te Ronde VISMA )

Rechten voor de Youforce app & desktop worden beheerd vanuit 'Autorisatiebeheer'. Op dit moment zie je onder 'Profiel' de volgende 2 opties

RemcoteRonde_0-1686726760484.png

In de handleiding van de Handleiding Youforce app & desktop Inloggen, dossier & profiel wordt uitgelegd wat deze 2 rechten exact betekenen.

 

Waarom worden de rechten uitgebreid?

We gaan na de zomervakantie meer mogelijkheden vrijgeven om gegevens in je profiel te bekijken of te wijzigen. Daarbij willen we jouw als beheerder de mogelijkheid geven of een gegevenssoort binnen jullie Youforce omgeving gewijzigd mag worden door gebruikers van de Youforce app. Als inspiratie vast enkele voorbeelden van de nieuwe schermen.

RemcoteRonde_1-1686727353881.png

 

Welke rechten ga ik zien in 'Autorisatatiebeheer'?

De aankomende maanden worden de rechten uitbreid. In de loop van de tijd worden de volgende rechten zichtbaar:

 

Welke actie wordt er van mij verwacht?

Op dit moment helemaal niks. Zodra een nieuw 'recht' bruikbaar is zullen we een nieuwsbericht plaatsen en de handleiding updaten. Tot die tijd hoef je niets te doen met de nieuwe rechten in 'autorisatiebeheer'.

10 Opmerkingen