Mijn Communities
Help

Nieuwe app-versie (2.7.0)

door Rosa Carrasco Úbeda (Bijgewerkt ‎20-11-2024 12:33 door Rosa Carrasco Úbeda VISMA )

We zijn blij om de release van Youforce App versie 2.7.0 aan te kondigen, met belangrijke verbeteringen in de Inbox.

Nieuwe filters voor de Inbox

Heb je in Mijn Youforce (op de desktop) rechten op zowel 'HR voor anderen' als 'Persoonlijk'? Dan zie je dit voortaan ook in de Inbox van de Youforce App op jouw smartphone. Meldingen en taken die te maken hebben met je rol als manager verschijnen onder "HR voor anderen," terwijl zaken die betrekking hebben op jou als medewerker worden weergegeven onder "Persoonlijk."

We hebben ook een filter toegevoegd om taken te verbergen die niet direct in de app kunnen worden voltooid, zodat je je kunt richten op wat snel kan worden afgehandeld.

RosaCarrascobeda_1-1732102199133.png

Bestanden downloaden op iPhone

Voor iPhone-gebruikers hebben we het downloadproces voor bestanden verbeterd om het intuïtiever te maken. Je kunt nu direct bij het downloaden kiezen waar je een bestand wilt opslaan of openen, waardoor het proces soepeler verloopt.

RosaCarrascobeda_2-1732102291468.png

Wanneer is het beschikbaar?

Versie 2.7.0 wordt op 2 december uitgebracht in de App Store en Google Play. Als je automatische updates op je telefoon hebt ingeschakeld, hoef je niets speciaals te doen. Anders kun je handmatig updaten naar versie 2.7.0 om van deze verbeteringen te profiteren.

We blijven werken aan verdere verbeteringen van de Inbox voor Mijn Youforce en de Youforce App, die in de komende maanden zullen verschijnen.

4 Opmerkingen
Björn Sman
CHAMPION ***
door Björn Sman

Wordt de inbox van de webversie dan ook meteen verdeeld in persoonlijk en voor anderen?

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Mooie update, heb het al in de beta versie.

2 punten

1. Komt er ook iets van een tellertje of teken zichtbaar als je bij persoonlijk wat hebt staan? anders moet je het altijd openen om te zien of je een persoonlijke taak hebt

2. In de beta van 2.7 staan bij mij bij persoonlijk alle capaciteitsaanvragen. Ik heb hierover eerder een melding gemaakt. Wordt dat nog opgelost voor deze release? 

door Christiaan Sluis

Hoi @Bas Menken - Gemeente Leiden 

Vraag 2 kan ik wel antwoord op geven. Vacature aanvragen moeten nog gewijzigd worden dat deze onder HR voor Anderen vallen.

door Rosa Carrasco Úbeda (Bijgewerkt ‎21-11-2024 12:02 door Rosa Carrasco Úbeda VISMA )

Hi Björn en Bas,

Bedankt voor jullie feedback en vragen—geweldig om te zien dat jullie zo enthousiast zijn over de updates! 🙂

@Björn Sman: Ja, de webversie van Youforce zal ook de indeling bevatten in "Persoonlijk" en "Voor anderen." Deze verbetering wordt binnenkort in productie uitgerold.

@Bas Menken - Gemeente Leiden: Wat betreft de tellers of indicatoren voor persoonlijke items: we zijn al begonnen met het ontwikkelen van deze functie, en deze zal beschikbaar zijn in toekomstige releases. Hier kun je de mockup zien (het is slechts een mockup; de uiteindelijke versie kan op details verschillen 😉).

RosaCarrascobeda_0-1732186905333.png

Nogmaals bedankt voor jullie bijdrage aan het verbeteren van Youforce. Als jullie meer vragen of ideeën hebben, deel ze gerust!

(Mijn excuses als mijn Nederlands niet perfect is—ik ben geen native speaker.)