Mijn Communities
Help

Verlof - Notificaties en meer...

door Bastiaan Friederichs (Bijgewerkt ‎14-02-2025 10:56 door Bastiaan Friederichs VISMA )

Afgelopen week hebben we de belangrijkste notificaties beschikbaar gemaakt!

De controleur (bijvoorbeeld de manager) ontvangt een notificatie voor een nieuwe verlofopname of een verlofintrekking die gecontroleerd moet worden:

SCR-20250214-hkqt.png

De medewerker informeren we uiteraard over afgekeurde verlofopnames en verlofintrekkingen, maar ook over verwerkte verlofopnames (deze notificatie wordt verstuurd op het moment dat de opname succesvol is gesynchroniseerd. Het is daarbij niet van belang of er een controle van toepassing was.)

SCR-20250214-hjyj.png

Helemaal mooi is dat deze notificaties ook beschikbaar zijn als push-berichten via de Youforce app. Je wordt dus actief geïnformeerd en kan direct doorklikken!

Verbeterde ervaring via Mijn Youforce!

Niet alleen simpel en snel via de Youforce app, maar ook via Mijn Youforce want de desktop-schermen zijn verbeterd.

Voorbeeld te controleren verlofopnames

BastiaanFriederichs_0-1739526697135.png

Voorbeeld overzicht verlofopnames

BastiaanFriederichs_1-1739526734126.png

Voorbeelden saldo-overzicht

BastiaanFriederichs_2-1739526753210.png

BastiaanFriederichs_3-1739526776795.png

Annuleren van een verlofintrekking

Op het moment dat een nieuwe verlofopname ter controle aan het wachten was, had de medewerker al de mogelijkheid om deze te verwijderen (1). Je hoeft daarbij dus niet aan je manager te vragen om deze af te keuren.

Dat hebben we nu ook mogelijk gemaakt voor een verlofintrekking!
Staat deze ter controle te wachten, dan kun je deze zelf (als medewerker) annuleren (2).

BastiaanFriederichs_4-1739526931810.png

13 Opmerkingen