Mijn Communities
Help

Vervolg enquête werkgebonden personenmobiliteit

door britta_havik

Op basis van de uitkomsten van de vorige enquête over het vastleggen van het vervoersmiddel en brandstof bij een declaratie hebben wij een nieuw prototype gemaakt. Graag zouden wij weer jullie feedback willen ontvangen op dit prototype om te kijken of het prototype duidelijk is en makkelijk te gebruiken. 

 

Heb je tijd om het prototype te testen in onze online enquête dan waarderen wij dat enorm. Ook stellen we het op prijs als je deze enquête zou willen doorsturen naar andere collega’s. De enquête zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen en alle antwoorden worden volledig anoniem verwerkt.

 

Via deze link kom je bij de test uit.

3 Opmerkingen
Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Deze vraag is wel leuk 😃 Denk dan maar neutraal? 

BjrnSman_0-1695718073088.png

 

Marcel Bouman
CHAMPION **
door Marcel Bouman

@britta_havik ik heb de test niet afgerond om geen verkeerde feedback te geven. Ik krijg nameljik de vraag (in de rol medewerker, ná het indienen van de eerste declaratie):

 

MarcelBouman_0-1695824023422.png

Dus er staat bij zowel 1 als 5 'Helemaal mee oneens'. Dat lijkt me niet de bedoeling?

britta_havik
VISMA
door britta_havik

@Marcel Bouman @Björn Sman Ondanks dat we de enquete nog gecheckt hadden voordat wij hem uitzetten is er toch nog een foutje in blijven staan. 1 had helemaal oneens moeten zijn en 5 helemaal mee eens.