Mijn Communities
Help

"Bijlage" wordt "Betaalbewijs"

door Bastiaan Friederichs (Bijgewerkt ‎13-02-2025 13:04 door Bastiaan Friederichs VISMA )

Ter info
Op basis van jullie feedback tijdens ons overleg van vorige week, zullen we de huidige (en straks eerste) bijlage hernoemen naar "Betaalbewijs" 1️⃣.

Iets specifieker, zodat duidelijk wordt dat dit het document (screenshot) is waarop idealiter de datum en het bedrag staan zodat het invoeren zo efficient mogelijk kan blijven gebeuren door middel van de automatische herkenning.

En tegelijkertijd generiek genoeg om bonnetjes, facturen, screenshots van een bankafschrift, etc. te kunnen omvatten.

BastiaanFriederichs_0-1739446812639.png

Ter illustratie 2️⃣, de mogelijkheid tot extra bijlagen waarbij er - voor deze categorie (dus inrichtbaar), 2 verplicht zijn, en er inmiddels al 1 bijlage is toegevoegd.

En, wellicht ten overvloede, bij 3️⃣ de (korte) tekst die je als beheerder kunt gebruiken om te verduidelijken wat je van de medewerker verwacht t.a.v. bijlagen.

7 Opmerkingen
Latifa Hachimi
CONTRIBUTOR ***
door Latifa Hachimi

Per wanneer is deze functionaliteit voor beheerders beschikbaar?

Marcel Bouman
CHAMPION ***
door Marcel Bouman

@Bastiaan Friederichs ik ben niet onverdeeld gelukkig met de term 'betaalbewijs' als eerste bijlage. Dit kan onduidelijkheid veroorzaken bij declareren van kosten waarbij tegenwoordig erg vaak factuur en betaalbewijs al op één document staan. Dit is bijvoorbeeld het geval bij online aankopen/bestellingen/reserveringen of aankopen in een winkel/supermarkt, want veel vaker voorkomt dan een losse factuur.

Wellicht is de volgorde 1. 'factuur/bon', 2. 'betaalbewijs', 3. 'vrije bijalgen' een optie?

door Bastiaan Friederichs

@Marcel Bouman dank voor je reactie, er zijn gelukkig maar 2 "groepen".

De eerste bijlage, die idealiter de datum van uitgave en het bedrag bevat, zodat onze automatische herkenning zijn werk kan doen en de medewerker minder hoeft in te voeren.

De overige bijlagen; dit kan van alles zijn.

Voor wat betreft de eerste, vind ik dat "Betaalbewijs" meer duiding geeft dan de term "Bijlage". De implementatie is inmiddels gestart 😊 en we gaan natuurlijk in de gaten houden middels onze Customer Effort Score (CES) hoe de wijziging bevalt voor onze gebruikers.

@Latifa Hachimi  we zijn gestart met de realisatie en op het moment dat er zichtbare wijzigingen zijn, zal ik jullie via de community informeren.

Monique Engelen-Peters
CONTRIBUTOR **
door Monique Engelen-Peters

@Bastiaan Friederichs 

Hoi Bastiaan,  Ik zie bij de configuratie declaraties de optie 'Extra bijlage' staan. Deze heb ik aangezet bij AMS functie gebonden budget. Wanneer ik echter naar de app ga is deze optie (nog) niet zichtbaar.

Ben ik iets vergeten aan te zetten of ben ik te snel en zijn jullie nog volop bezig met de inrichting ?

MoniqueEngelenPeters_0-1741616222893.png

MoniqueEngelenPeters_1-1741616289091.png

@Monique Engelen-Peters goed gezien! We hebben het scherm voor de beheerder inderdaad alvast uitgerold, maar zoals je ziet werkt de configuratie nog niet door bij het indienen. Zodra dat gereed is, publiceer ik een bericht én de nieuwe handleiding.

Duurt niet lang meer 

Monique Engelen-Peters
CONTRIBUTOR **
door Monique Engelen-Peters

@Bastiaan Friederichs 

Kun je aangeven of de deadline van 1 april gaat lukken?

Ik vraag dit omdat wij binnen Zuyderland een freese moeten instellen zodat de AMS'ers na 17 maart as geen nieuwe declaraties op de oude manier kunnen indienen. Dit ivm met het inlezen van de budgetten enz. Wij willen dit einde van deze week gaan communiceren binnen onze organisatie.