Mijn Communities
Help

Onderhoud Flex Benefits op 1 december om ca. 14:00 uur

door André Visschers (Bijgewerkt ‎01-12-2023 14:01 door André Visschers VISMA )

Op vrijdagmiddag 1 december zal Flex Benefits vanaf 14:00 uur tijdelijk niet beschikbaar zijn wegens onderhoud.

Het onderhoud betreft de oplossing van de foutmelding:

"Uw contract eindigt op 00-01-1900. U kunt geen keuzes maken na deze datum en sommige bronnen kunnen voor u niet beschikbaar zijn."

 

Deze melding wordt veroorzaakt door de controle of medewerkers, die een einde-contractdatum hebben, proberen om een aanvraag in te dienen voor maanden na hun einde-contractdatum.
Het vervangen van deze controle door een juiste controle kost (te) veel tijd.
Veel medewerker willen juist vandaag / deze week een aanvraag indienen voor december 2023.
Daarom gaan we deze controle tijdelijk verwijderen, zodat de foutmelding verdwijnt.

We zullen de controle deze maand verbeteren en weer toevoegen. Omdat medewerkers nu alleen nog aanvragen kunnen indienen voor de maand december, kan het geen kwaad dat de controle er niet is. Maar zodra medewerkers aanvragen kunnen indienen voor 2024 moet de controle weer hersteld zijn.

3 Opmerkingen
door Jacqueline van Meeuwen

probleem doet zich wederom voor bij medew met tijdelijk contract. graag met spoed oppakken!

door André Visschers (Bijgewerkt ‎18-12-2023 10:11 door André Visschers VISMA )

Beste @Jacqueline van Meeuwen 
Ik kan jouw melding niet reproduceren. Kun je een request aanmakenin 4Me met de gegevens van de medewerker waar dit voorkomt en een printscreen van de melding bijvoegen?

door Jacqueline van Meeuwen

@André Visschers , zie #41188291 met alle afbeeldingen/gegevens waar Giovanni vrijdag om heeft gevraagd.