Mijn Communities
Help

Hotfix 14-12-2024: issue in verlofrechtberekening

door Frank JHM Poell

Zaterdag 14 december zal voor HR Core Beaufort een hotfix worden uitgerold, waarmee we een issue in de verlofrechtberekening oplossen.

Het bleek dat (naar aanleiding van een recente aanpassing) verlofsoorten zonder standaard recht (recht = '0') niet meer correct werden gesynchroniseerd met HRSS. Met als gevolg dat deze ook niet in HRSS konden worden geselecteerd of worden getoond in het verlofoverzicht.

Door na uitrol van de fix de verlofrechtberekening opnieuw af te roepen, zal een en ander in de volgende export naar HRSS rechtgetrokken worden.

2 Opmerkingen
Roelfiena
CONTRIBUTOR **
door Roelfiena

Ik heb ook een nieuwe verlofsoort aangemaakt, opnieuw verlofrechtberekening gedaan en ook incidentele export TM en HSS. Zie de nieuwe verlofsoort wel onder Systeem, Verlofinstellingen staan maar in mijn aanvraag (workflow) Tijd voor Tijd maar krijg in nog dezelfde foutmelding.  Hebben meerdere dit ook?

Diana9
CONTRIBUTOR ***
door Diana9

Nee, maar ik heb wel een ander issue. Ik heb ook een nieuwe verlofregeling 2025 gemaakt met een nieuwe verlofsoort, verlofrecht berekening en export. Ik zie de nieuwe verlofsoort wel terug in de verlofkaart 2025 in HRSS, en ook onder systeem, verlofinstellingen. Wanneer ik echter een aanvraag 2025 doe dan zie ik deze nieuwe verlofsoort niet terug in de tabel. Ik kan dus geen verlof opnemen van de nieuwe verlofsoort. Ik heb een call lopen bij Visma, we hebben ook al samen naar de ingangsdatum gekeken, ook daar ligt het niet aan. Visma gaat verder zoeken samen met PD.