Mijn Communities
Help

UPDATE Belangrijk: Vertraging in verwerking autorisaties HR Core Education

door lauraholm (Bijgewerkt ‎05-03-2025 17:45 door lauraholm VISMA )

Per 28 februari 2025 is HR Core Education definitief beëindigd. Dit betekent dat autorisaties worden omgezet naar een archiefbundel met leesrechten. Helaas heeft het proces van het omzetten van deze autorisaties enige vertraging opgelopen, waarvoor onze oprechte excuses.

Om toegang te blijven houden, ontvangen de opgegeven contactpersonen bij de inventarisatie van de archiefbundel vandaag een uitnodigingslink van Youforce. Met deze uitnodigingslink kun je eenvoudig een nieuw Youforce-account aanmaken.

Zodra je account is aangemaakt, kun je inloggen via mijn.youforce.com. Via het onderdeel "autorisatiebeheer" kun je vervolgens de juiste rechten toewijzen aan andere gebruikers en applicaties binnen jouw organisatie.

Voor ondersteuning bij het instellen van de autorisaties kun je gebruikmaken van de Handleiding Autorisatiebeheer Inrichten, waarin het hele proces stapsgewijs wordt uitgelegd.

UPDATE - SINGLE SIGN ON

Voor degene die Single Sign On (SSO) gebruikten zijn de oude id's hersteld. Dit betekent dat er op de oude manier kan worden ingelogd. Dit zal op de korte termijn wijzigen. We zullen je daar uiteraard van op de hoogte houden.

Waarom deze wijziging?

De overstap naar deze nieuwe autorisatie-aanpak is noodzakelijk om niet alleen data overzichtelijk en toegankelijk te houden, maar vooral ook om te voldoen aan de nieuwste technologische en veiligheidsstandaarden. Zo zorgen we voor een toekomstbestendige en veilige oplossing voor databeheer en -autorisatie.

We begrijpen dat dit extra werk met zich mee kan brengen en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan. Tegelijkertijd willen we benadrukken dat deze aanpassing essentieel is om jou een nog veiligere en modernere oplossing te blijven bieden. We waarderen je begrip en medewerking enorm.

Mocht je onverhoopt aan het einde van de dag geen uitnodigingslink van Youforce hebben

ontvangen, dan verzoeken we je om contact op te nemen met onze servicedesk. We helpen je graag verder.

2 Opmerkingen
Cristiane e Souza da Gama
CONTRIBUTOR ***
door Cristiane e Souza da Gama

@lauraholm 
Ik heb een mailtje ontvang betreft het maken van een Youforce account, maar ik krijg een foutmelding. Zie hieronder. 
Echter hebben wij gegevens dringend nodig die in de dossier van de medewerkers bevindt voor interne controle. 

CristianeeSouzadaGama_0-1741264861247.png

lauraholm
VISMA
door lauraholm

@Cristiane e Souza da Gama  Ik heb je een email gestuurd.