Mijn Communities
Help

Al jouw applicaties zichtbaar in Autorisatiebeheer

door Berenice (Bijgewerkt ‎07-06-2023 11:09 door Berenice VISMA )

Doelgroep:

HR Core Beaufort Online

 

Vanaf 6 juni zijn alle modules / functionaliteiten zichtbaar in Autorisatiebeheer die nodig zijn voor een juiste inrichting voor Mijn Youforce zometeen. We trekken hiermee de modules die getoond worden in Autorisatiebeheer gelijk met die in Toegangsbeheer. 


Wat verandert er?

Functioneel beheerders die Autorisatiebeheer gaan inrichten zien nu alle modules / opties die zijn opgenomen in het contract en ook de standaard functionaliteiten in de lijst met applicaties bij het aanmaken van een nieuwe rechtengroep. Om je goed te ondersteunen bij de overstap organiseren we een aantal workshops voor Autorisatiebeheer en Mijn Youforce.

Impact: 

Er verandert met deze uitrol niets aan de reeds ingerichte autorisaties die zijn toegekend aan gebruikers. We hebben dit verbeterd omdat we naar aanleiding van dit bericht een aantal tickets hebben ontvangen over ontbrekende applicaties. Dit is nu structureel opgelost.

NB: Toegangsbeheer blijft leidend voor de autorisatie op de Youforce portal (portal.yourforce.com / admin.youforce.com)


Wanneer

Maandag 5 juni einde van de werkdag

 

Actie

Er wordt geen actie van je verwacht.