Mijn Communities
Help

BlueVi en Visma Connect

door Sabine Koelewijn

Met de overgang naar Visma Connect hebben we in samenwerking met BlueVi een koppeling gerealiseerd, zodat jullie ook in BlueVi kunnen blijven inloggen via Single Sign On (SSO).

We merken echter dat het via deze nieuwe koppeling langer duurt voordat nieuwe gebruikers zichtbaar zijn in BlueVi. Het aanmaken en synchroniseren van een gebruiker kan momenteel tot maximaal een uur duren.

Heb je dus onlangs een nieuwe gebruiker aangemaakt, maar zie je deze nog niet terug in BlueVi? Dan vragen we je vriendelijk om nog even geduld te hebben en het op een later moment opnieuw te proberen.

3 Opmerkingen
PetravanGeenen
CHAMPION *
door PetravanGeenen

Hoi @Sabine Koelewijn wij hebben sinds de overgang problemen met een aantal medewerkers die niet meer in hun eigen dossier kunnen inloggen. We hebben al een call aangemaakt bij Blue Vi en zij geven aan dat dit probleem ook bij Raet ligt door de overgang.

Zijn jullie hier ook mee bezig?

Sabine Koelewijn
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎24-06-2025 15:11 door Sabine Koelewijn )

Hoi @PetravanGeenen

We zijn inderdaad met BlueVi in overleg en zij werken al aan een oplossing. Ik heb nu wel de melding gekregen dat dit waarschijnlijk opgelost is en bij BlueVi zien ze nu ook dat meerdere medewerkers nu weer inloggen. 

PetravanGeenen
CHAMPION *
door PetravanGeenen

Hoi @Sabine Koelewijn ik was zelf een van de medewerkers die niet meer kon inloggen en ik kon inderdaad vanmorgen weer gewoon in mijn eigen dossier. Het lijkt dus opgelost. Bedankt voor de terugkoppeling.