Mijn Communities
Help

De eerste verbetering op de inbox: een kortere inbox

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎07-12-2023 17:33 door Lotte v Dijk )

Een paar weken geleden heb ik een artikel geplaatst op de community over de verbeteringen die wij zouden gaan doorvoeren voor de inbox. Inmiddels is de eerste verbetering doorgevoerd.

 

Een kortere inbox

Dit betekent dat je vanaf nu geen lange inbox meer hebt die loopt tot onderaan de pagina maar een inbox waarin je scrolt binnen in de inbox. 

Hierbij een korte video om je te laten zien hoe dat precies in zijn werk gaat:

Gifje kortere inbox.gif

Archiveren van taken

Tevens is er een verbetering doorgevoerd rondom de archivering van taken in de nieuwe Mijn Youforce inbox. Let op: dit heeft alleen invloed op de gebruikers van de nieuwe declaratiemodule rondom afgekeurde declaraties. In de inbox van Mijn Youforce zat een automatische archivering van 30 dagen. Dit betekende ook dat taken die nog niet uitgevoerd waren ook werden gearchiveerd na 30 dagen. Dit is inmiddels aangepast en deze automatische archivering is verlengd naar 2 jaar. 

 

En nu verder..

Het eerstvolgende dat we voor de inbox zullen opleveren is het kunnen verwijderen van actieve signaleringen. We zullen jullie weer middels een nieuwsbericht op de hoogte houden! 

3 Opmerkingen
Martijn Elbers
CONTRIBUTOR **
door Martijn Elbers

@Lotte v Dijk is dit alleen voor omgevingen die proces gestuurd zijn?

Ik zie namelijk bij een klant die nog niet proces gestuurd is nog een lange inbox lijst.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎11-12-2023 12:43 door Lotte v Dijk )

Hallo @Martijn Elbers

Alle beaufort online omgevingen zouden deze kortere inbox in principe beschikbaar moeten hebben. Kan het zijn dat jullie (nog) niet Beaufort online hebben? 

Groeten Lotte

Martijn Elbers
CONTRIBUTOR **
door Martijn Elbers

@Lotte v Dijk  deze klant heeft inderdaad nog geen Beaufort online, dan is het helder.