Mijn Communities
Help

Doorverwijzing url na eerste keer inloggen aangepast voor Mijn Youforce gebruikers

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎04-05-2023 11:07 door Sabine Koelewijn VISMA )

Bij de eerste keer inloggen willen we nieuwe gebruikers zoveel mogelijk begeleiden zodat zij gemakkelijk kunnen inloggen. Wij zagen echter verwarring ontstaan omdat bij de activatie van een account en in de bevestigingsmail nog verwezen werd naar portal.youforce.com. We hebben daarom voor gebruikers van Mijn Youforce een wijziging doorgevoerd waardoor zij nu doorverwezen worden naar mijn.youforce.com.  

 

Voor wie is dit actief?

Deze wijziging is alleen van toepassing voor organisatie die volledig gebruik maken van Mijn Youforce. 

 

Wanneer?

Woensdag 22 maart vanaf 20.00 uur. 

 

Verwijzing naar Mijn Youforce na activatie van het account

Zodra een account voor de medewerker gecreëerd is krijgt de medewerker een mail om dit account te verifiëren. Na het volgen van de stappen krijgt de medewerker een scherm met “Gefeliciteerd! Jouw Youforce account is nu aangemaakt”.

sabinekoelewijn_0-1679501645741.png

 

De medewerker klikt op Verder en wordt doorverwezen naar het inlogscherm. Eerder werd de medewerker doorverwezen naar portal.youforce.com in plaats van naar mijn.youforce.com. Dit hebben we aangepast zodat nieuwe gebruikers bij de eerste keer inloggen ook gelijk doorverwezen worden naar mijn.youforce.com. 

 

Aangepast mail template naar Mijn Youforce

Wanneer het account geverifieerd is, krijgt de medewerker een bevestigingsmail met daarin een url om in te loggen. Deze link verwees nog naar portal.youforce.com. Daarnaast stond hierin ook een aparte url voor HR professionals. In Mijn Youforce gebruiken medewerkers, managers en HR professionals allemaal mijn.youforce.com. Daarom hebben we het mailtemplate gewijzigd waardoor nu alleen nog verwezen wordt naar mijn.youforce.com

 

sabinekoelewijn_1-1679501645776.png

Jouw actie

Deze wijzigingen vereisen geen actie.