Mijn Communities
Help

Einde van de oude URL portal.youforce.com

door Lotte van Dijk (Bijgewerkt ‎09-12-2024 14:23 door Lotte van Dijk )

Nu het jaar bijna ten einde is, komt er ook een einde aan de oude URL portal.youforce.com. Tot op heden werden gebruikers die deze URL benaderden automatisch doorgestuurd naar mijn.youforce.com.

Inmiddels zijn we al meer dan een jaar live met Mijn Youforce. Dit betekent dat iedereen inmiddels vertrouwd zou moeten zijn met de nieuwe omgeving, en jullie hebben een jaar de tijd gehad om bladwijzers en interne verwijzingen te updaten.

Vanaf a.s. vrijdag 13 december zal portal.youforce.com niet langer bereikbaar zijn en zal er geen automatische doorverwijzing meer plaatsvinden naar Mijn Youforce.

Wij verwachten dat vrijwel niemand meer gebruikmaakt van de oude URL. Mocht het toch om een klein aantal gebruikers gaan, dan is dit de reden waarom zij vanaf 13 december geen toegang meer hebben via portal.youforce.com.

Wat te doen?

• Controleer of jullie bladwijzers en intranetlinks correct verwijzen naar mijn.youforce.com.
  • Informeer jullie gebruikers over deze wijziging, zodat eventuele vragen snel kunnen worden beantwoord.

Dank voor jullie begrip en medewerking!