Mijn Communities
Help

Goed nieuws! Je kan nu zelf de volgorde bepalen van de categorieën in Mijn Youforce

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎29-08-2023 11:31 door Lotte v Dijk )

We zijn enthousiast om een update aan te kondigen die rechtstreeks voortkomt uit jullie feedback en verzoeken: Het zelf kunnen bepalen van de volgorde van de categorieën binnen Mijn Youforce is nu beschikbaar

 

Jullie wilden meer controle over de volgorde van de categorieën. Ons team heeft hard gewerkt om dit te realiseren. We zijn dan ook erg enthousiast om jullie deze nieuwe functionaliteit te kunnen bieden en de ervaring voor jullie gebruikers te verbeteren.

 

Wat is Nieuw

Herschik je categorieën precies zoals jij dat wilt. Geef prioriteit aan wat voor jouw gebruikers het belangrijkst is, waardoor navigeren nog makkelijker wordt. 

 

Wat is het volgende?

We zitten uiteraard niet stil. Naast het ordenen van de categorieën weten we dat jullie dit ook willen voor de processen. Nog heel even geduld. Het team is druk aan het werk om dit ook voor jullie te realiseren. Houd de community in de gaten voor de volgende update omtrent dit onderwerp. 

 

Aan de Slag

Aan de slag gaan met de nieuwe handmatige categorie ordening is eenvoudig:

  1. Ga naar https://mijn.Youforce.com en login
  2. Klik op het tabblad Beheer
  3. Ga naar ‘Configuratie links Mijn Youforce’
  4. Pak de categorie op die je wilt verplaatsen
  5. Sleep hem naar de juiste plek 
  6. Laat hem los
  7. Yay! Jij hebt jouw nieuwe volgorde bepaald.

Hier nog even een korte video hoe het in zijn werk gaat: 

Ontwerp zonder titel.gif

 

Maak je een nieuwe categorie aan? Dan vind je die onderaan de lijst en kan je die de juiste plek geven in jouw volgorde. 

Bedankt! 

We zijn ontzettend blij dat jullie ons ideeën insturen en we vinden deze betrokkenheid heel belangrijk. Deze verbetering hebben we mede dankzij jullie feedback kunnen doorvoeren. Bedankt! We zien graag nog heel veel mooie ideeën in onze ideeën portaal terug!

5 Opmerkingen