Mijn Communities
Help

Inbox altijd volledig geopend & organisatie specifieke banner in Mijn Youforce

door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎03-04-2023 08:58 door Remco te Ronde VISMA )

Mogelijk heb je via onze  LinkedIn update al gezien dat steeds meer pilot organisaties toegang hebben tot Mijn Youforce. Om een helder beeld te geven van nieuwe functionaliteiten publiceren we regelmatig nieuwsberichten over grote wijzigingen in Mijn Youforce.

 

Inbox altijd volledig geopend

In het nieuwsbericht 'Alle taken/notificaties zichtbaar in Mijn Youforce' hebben we uitgelegd hoe de nieuwe Inbox werkt. Vanaf heden wordt de Inbox altijd volledig geopend op het scherm getoond. Dat betekent dat Mijn Youforce er nu als volgt uitziet:

Mijn Youforce inbox altijd open.png

 

Organisatie specifieke banner

Net zoals eerder in Home biedt Mijn Youforce een vergelijkbare mogelijkheid om een organisatie specifieke banner te gebruiken. Had je op 27 oktober al een banner actief in Home? Dan zie je deze voortaan als volgt terug in Mijn Youforce. 

 

Neem als voorbeeld een ouderenzorg organisatie met een eigen banner die de weergave 'Mijn Youforce zonder configuratie' actief heeft:

Organisatie specifieke banner.png

Zodra Mijn Youforce voor alle organisaties beschikbaar is komt er een functionaliteit dat je als beheerder je eigen banner kunt uploaden/aanpassen. Zodra dit beschikbaar is zullen we hierover een nieuwsbericht plaatsen.

 

4 Opmerkingen