Mijn Communities
Help

Maak Mijn Youforce herkenbaar met een eigen banner

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎04-04-2024 10:12 door Lotte v Dijk )

Binnen Mijn Youforce is het mogelijk om een eigen banner toe te voegen. Tot op heden werden de afbeeldingen aangeleverd aan Visma | Raet. Met deze nieuwe functionaliteit maken wij het mogelijk voor jullie als organisatie zelf de banner te kunnen uploaden. 

 

De afbeelding moet voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Minimaal 800 * 220 PX
  • Maximaal 1 MB groot
  • Bestandsformaat:  PNG, JPEG, JPG and SVG 

 

Om ervoor te zorgen dat jouw banner extra mooi uitkomt in Mijn Youforce hebben we in dit kennisartikel een aantal tips opgenomen.

 

Autorisatie check:
Voordat je begint met het uploaden van de banner, controleer allereerst of het profiel van beheerders in autorisatiebeheer de volgende rechten heeft: 

  • Applicatie: Mijn Youforce met het recht: Configuratie Huisstijl



Hoe voeg ik de banner toe? 

 

Stap 1: Login op mijn.youforce.com en ga naar beheer via de switch Beheer. Gebruik vervolgens het zoekvenster en zoek naar huisstijl. Klik vervolgens op Configuratie huisstijl. 

 

LottevDijk_0-1712218311783.png

 

 

Stap 2: Op de pagina zie je de knop wijzigen rechts boven de banner preview. Klik op Wijzigen

 

LottevDijk_1-1712218311781.png

 

 

Stap 3: Je ziet nu boven een voorbeeld van de huidige banner. Daaronder zie je een vlak waar je de foto kunt uploaden. Door op het vlak te klikken, kan je jouw afbeelding toevoegen die opgeslagen staat op jouw computer. Je kan ook de afbeelding op het vlak slepen vanuit een map op jouw computer.

 

​Upload jouw afbeelding.

 

LottevDijk_2-1712218311802.png

 



Stap 4: In het voorbeeld wordt jouw banner nu getoond. Ben je tevreden met de banner? Klik dan op opslaan. 

 

LottevDijk_3-1712218311758.png

 



Banner aangepast! Je krijgt een melding dat de banner is opgeslagen. De banner is nu zichtbaar voor alle gebruikers van Mijn Youforce.

 

LottevDijk_4-1712218311829.png

 

 

Vergeet niet jouw browser te verversen om de banner binnen Mijn Youforce terug te zien. 




Verwijderen 

Mocht je toch niet tevreden zijn met de banner, je kan deze verwijderen door op het prullenbakje te klikken.

 

Als je na het verwijderen geen nieuwe banner upload, zal de default banner van Mijn Youforce worden getoond. Deze zie je ook verschijnen in de preview. 

Let op! Als je de afbeelding hebt verwijderd, kan je hem niet meer herstellen.

9 Opmerkingen