Mijn Communities
Help

Markeer jouw processen als favoriet in Mijn Youforce

door Lotte van Dijk (Bijgewerkt ‎09-07-2024 13:34 door Lotte van Dijk )

Vanaf nu (9 juli 18:00 uur) kun je jouw processen markeren als favoriet, waardoor de toegankelijkheid tot jouw favoriete processen nog makkelijker wordt. 

 

Wat is er nieuw?

  1. Markeer Processen als Favoriet
    Je kunt nu 7 processen markeren als favoriet per tab (HR voor anderen, persoonlijk & Beheer). Deze functie stelt de gebruiker in staat om een gepersonaliseerde lijst van processen samen te stellen die men vaak gebruikt.  Deze verbetering helpt jou om in Mijn Youforce efficiënter te navigeren.
  2. Helpgids
    Om ervoor te zorgen dat jouw gebruikers het meeste uit deze nieuwe functie halen, hebben we een helpgids geïntroduceerd. Wanneer de gebruiker voor de eerste keer inlogd in Mijn Youforce, na het activeren van de favorieten, ontvangt diegene een stapsgewijze uitleg. Deze gids omvat 5 eenvoudige stappen over hoe je jouw processen als favoriet kunt markeren, wat zorgt voor een soepele overgang.
    guidance.png


Hoe werkt het?

  1. Vandaag om 18:00 uur worden de favorieten geactiveerd
    Voor alle klanten die gebruik maken van de proces gedreven weergave van Mijn Youforce zullen vanavond de favorieten worden geactiveerd. Dit betekent dat vanaf dat moment 'Recent Gebruikt' is vervangen voor Favorieten. 
  2. Hoe markeer ik processen als favoriet?
    Als een gebruiker na de activatie de eerste keer inlogd, zal de helpgids worden gestart. Hier wordt je als gebruiker in vijf stappen meegenomen hoe je processen toevoegt als favoriet.
    Je kan deze uiteraard ook overslaan. Ben je vergeten hoe het moet? Klik op het vraagteken om de gids opnieuw te starten. 

    Hierbij ook de uitgeschreven stappen:
    1. Ga naar het menu in Mijn Youforce en zoek het proces op dat jij wilt toevoegen aan favorieten. Doe dit door de categorie open te klikken of te zoeken in de zoekbalk. 
      Menu Mijn Youforce.png

       
    2. Ga op het proces staan dat jij wilt toevoegen als favoriet en klik op het sterretjeSterretje Mijn Youforce.png
    3. Klaar! Jouw favoriet is toegevoegd. 

      Gemarkeerd! .png
  3. Voeg jouw favorieten toe
    Je kunt nu jouw processen toevoegen aan favorieten vanuit het menu. Je ziet ze daarna  verschijnen in het favorieten paneel. Snel en gemakkelijk toegankelijk vanaf het Mijn Youforce dashboard.

 

Let op! 
De favorieten vervangen het Recent Gebruikt paneel. 

We geloven dat deze nieuwe functionaliteit de ervaring met Mijn Youforce aanzienlijk zal verbeteren, waardoor het gemakkelijker wordt om de processen snel te vinden. Ook dit keer hebben we deze functionaliteit toegevoegd naar aanleiding van jullie waardevolle feedback. Bedankt daarvoor! 

10 Opmerkingen