Mijn Communities
Help

Mis niets: Vanaf nu alles op de nieuwe community!🔔

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎01-07-2025 08:37 door Sabine Koelewijn )

Hallo allemaal, 

Zoals jullie waarschijnlijk gezien hebben is sinds vandaag de nieuwe community live! 

Vanaf nu zullen alle updates, discussies en nieuwe content exclusief op onze nieuwe community verschijnen. Let op: we zullen niet langer reageren op berichten of vragen op deze oude community. De oude community wordt binnenkort gesloten, dus zorg ervoor dat je de overstap maakt om niets te missen!

De nieuwe community

Het is heel eenvoudig! Klik op de volgende link om direct naar de community te gaan: https://community.youforce.com/. Hier alvast het artikel waar we je meer uitleg geven. 

We kijken ernaar uit je te verwelkomen op onze nieuwe community!

Met vriendelijke groet,

Het Youforce team

11 Opmerkingen
Erik Raaijmakers_GW
CONTRIBUTOR **
door Erik Raaijmakers_GW

Complimenten voor de nieuwe communityomgeving!

Wat ziet het er veelbelovend uit — mijn complimenten aan iedereen die heeft meegewerkt aan deze mooie stap vooruit. De frisse uitstraling en nieuwe structuur bieden duidelijk een stevige basis waarop verder gebouwd kan worden. Tegelijkertijd realiseer ik me dat het succesvol tot leven brengen van deze community van ons allemaal een actieve bijdrage én tijdsinvestering vraagt. Daar draag ik uiteraard graag aan bij!

Tegelijk wil ik een dringend verzoek doen:

Zou het mogelijk zijn om de oude community (community.visma.com) nog enkele maanden toegankelijk te houden? Niet als actief platform, maar als een bevroren archiefomgeving. Dit zou veel gebruikers helpen bij het terugvinden van waardevolle discussies, documentatie en kennis die in de loop der jaren is opgebouwd. Zeker in deze overgangsfase zou het toegankelijk houden van deze bron het verschil kunnen maken.

Dank alvast voor het overwegen, en veel succes gewenst met de verdere doorontwikkeling van deze nieuwe omgeving!

@Henk Harsevoort @Sabine Koelewijn 

Riny
CHAMPION *
door Riny

@Sabine Koelewijn 

@Henk Harsevoort

Hallo Henk en Sabine

Ik ben het helemaal eens met Erik mbt het tweede punt.

De kennis kan inderdaad ondergebracht worden in een kennisartikel maar vaak staan er discussies, besluiten en overwegingen in tickets die heel veel waarde hebben.

Het zou fijn zijn als dit vooralsnog bewaard wordt.

Groet, Riny

MarvinTergooi
CHAMPION *
door MarvinTergooi

Hoe kan ik mij abonneren op nieuwe artikelen (signaal per mail) maar er ook voor zorgen dat ik geen signaal krijg als er een nieuwe forum post is? Als ik het nu goed zie dan is het beide aan of uit. 

AngelaHeins
CHAMPION *
door AngelaHeins

Volgen heb ik aangezet. Alleen ik wil niet van iedere nieuw artikel een aparte mail. In de "oude" community kon je aangeven dat je per dag een mail met alles wil of per week etc. Waar kan ik dit instellen?

Rob Zuethof
CONTRIBUTOR **
door Rob Zuethof

IK mis bv nog de Gemal release van juli op de nieuwe community. tTaat wel in Visma home (oude community)

Astrid van der Elst
CONTRIBUTOR ***
door Astrid van der Elst

Eens met Erik ook voor ons dit verzoek:

Tegelijk wil ik een dringend verzoek doen:

Zou het mogelijk zijn om de oude community (community.visma.com) nog enkele maanden toegankelijk te houden? Niet als actief platform, maar als een bevroren archiefomgeving. Dit zou veel gebruikers helpen bij het terugvinden van waardevolle discussies, documentatie en kennis die in de loop der jaren is opgebouwd. Zeker in deze overgangsfase zou het toegankelijk houden van deze bron het verschil kunnen maken.

Gerdine
CHAMPION **
door Gerdine

Eens met verzoek om deze community als naslagwerk te blijven behouden. Nu moet ik te vaak nog op oude community kijken, omdat nieuwe community nog te weinig informatie bevat. En ik snap jullie verzoek om artikelen aan te vragen voor kopie naar nieuwe omgeving, maar ik heb voor vandaag al paar keer op nieuwe community geen resultaat gehad en op het oude wel. En per artikel verzoek indienen vind ik te tijdrovend. 

Kunnen jullie misschien een eenvoudige manier ontwikkelen om artikelen/discussies etc te markeren als wens voor  overzetten naar nieuwe community, zoals de kudo's? Zonder dat ik het elke apart verzoek hiervoor moet indienen?

Rob Zuethof
CONTRIBUTOR **
door Rob Zuethof

@Sabine Koelewijn blijven de oude tickets ook bereikbaar?

door Provincie Gelderland

Op het oog ziet het er niet onaardig uit, echter vind ik met name het support gedeelte erg onoverzichtelijk. Dan was de oude toch nog een stuk beter. Onder groepen is eigenlijk nog niets ingericht, maar ik neem aan dat het nog komt? Onder kennisbank & forum, zou het m.i. prettiger zijn het forum als eerste te zien i.p.v. de artikelen.

ArianneB
CHAMPION ***
door ArianneB

@Provincie Gelderland helemaal eens. Heb net al een ticket aangemaakt in de nieuwe Community omdat we allerlei berichten mistten. Bleek dat we ons weer overal voor moesten aanmelden.

Een besloten groep waar we lid van waren is ook verdwenen en niet meer te vinden.

Tot slot mis ik ook heel erg het beginscherm met alle laatst geplaatste berichten in Forum en laatste nieuwberichten.

Je moet elke keer naar een domein toe, waarvan je eigenlijk niet weet of je op de juiste plek bent.

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

Ik sluit me hierbij aan, ik ben ook zeker niet tevreden over het nieuwe portaal.

het is vreselijk zoeken en uit de video werd ik ook niet veel wijzer.

De domeinen vind ik ook niet echt handiger en ik vind het vooral heel veel zoeken en klikken om iets te vinden.

Je abonneren zoals in het verleden was een stuk handiger, nu mis ik vrees ik veel informatie.

Fijn weekend allemaal.