Mijn Communities
Help

Nieuwe URL in onboarding email

door Sabine Koelewijn

We hebben vandaag een nieuwe URL toegevoegd aan de onboarding e-mail: https://accountonboarding.youforce.com/%7BactivationCode%7D. Deze URL vervangt de oude URL: https://identity.raet.com/onboarding/{activationCode}. Met deze URL willen we het voor de gebruikers duidelijker maken dat deze URL voor de onboarding van Mijn Youforce is. We hebben alleen de URL aangepast, het proces is verder niet aangepast. 

 

Hoe ziet deze verandering eruit? 

Dit zal voor jullie een bekend beeld zijn, want dit is het oude template van de onboardings e-mail:

SabineKoelewijn_0-1696862473645.png

 

De nieuwe onboarding e-mail ziet er als volgt uit:

SabineKoelewijn_1-1696862488518.png

 

Met deze nieuwe URL willen we bij de nieuwe gebruikers meer vertrouwen opwekken omdat het duidelijker is welk proces zij starten wanneer zij op de mail klikken.

7 Opmerkingen
Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@Sabine Koelewijn 

was de oude link gelijk uitgeschakeld? dat had beter na 5 werkdagen kunnen zijn.

want ik had net 's ochtends op 9-10 een aantal verstuurd en ik krijg nu van hun terug dat de link niet werkt.

door Sabine Koelewijn

@Marianne Marsman Dat is vervelend om te horen. Onze excuses voor dit ongemak. 

Riny
CONTRIBUTOR ***
door Riny

Ik heb vanmorgen ook een bericht gekregen van een nieuwe medewerker waarbij de nieuwe link niet werkt.

Riny1_2-1697441100468.png

 

 

De volgende melding verschijnt:

 

Riny1_0-1697441015571.png

 

Is dit inmiddels opgelost?

Want ik wil graag een nieuwe activatielink versturen omdat het 'in dienst' proces moet doorlopen.

 

Hartelijke groet,

Riny Puts

 

door Sabine Koelewijn

Hoi @Riny

Dat is vervelend. Zou je de activatielink opnieuw willen versturen? Hopelijk gaat het nu wel goed. 

Riny
CONTRIBUTOR ***
door Riny

Hallo @Sabine Koelewijn 

 

Klopt met de nieuwe activatielink is het gelukt.

Dank voor je reactie.

 

Groet, Riny

JvdB
CONTRIBUTOR ***
door JvdB (Bijgewerkt ‎08-11-2023 15:15 door JvdB )

Wanneer wordt de email aangepast die een gebruiker krijgt na succesvolle registratie? Hierin wordt bij ons nog de oude portal.youforce.com link gebruikt, maar wij willen dit nu al aanpassen naar mijn.youforce.com.

 

SuccesfullRegistration.png

 

Wij gaan 20 november live met mijn youforce, dan wordt autorisatiebeheer leidend.

 

 

door Sabine Koelewijn

Hoi @JvdB

 

Fijn om te horen dat jullie al bijna live gaan met Mijn Youforce. Vanaf 1 december passen wij de mails collectief aan voor alle klanten zodat deze voor iedereen naar Mijn Youforce verwijst. Mocht je toch al eerder deze mail willen aanpassen, dan kan je hiervoor een ticket indienen bij de Service Desk en zullen we dit voor jullie aanpassen.