Mijn Communities
Help

Notificatie bij nieuwe salarisspecificatie in Inbox van Mijn Youforce

door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎25-01-2023 09:35 door Remco te Ronde VISMA )

In de januari releases van dossier hebben we jullie geïnformeerd dat medewerkers vanaf heden een notificatie krijgen van een nieuwe salarisspecificatie. 

 

Hoe is het zichtbaar voor de medewerker?

Zodra een medewerker inlogt in Mijn Youforce zal de notificatie zichtbaar zijn in de 'Inbox'.

RemcoteRonde_0-1674472449768.png

 

Voor wie is dit actief?

Zoals aangegeven in januari releases van dossier is het actief voor de organisaties die volledig gebruik maken van Mijn Youforce. Daarnaast is het ook geactiveerd voor een selecte groep pilot klanten die veelvuldig gebruik maken van zowel Mijn Youforce als de Youforce app

 

Wanneer wordt het actief voor alle gebruikers van Mijn Youforce?

Zoals aangegeven in januari releases van dossier wordt het in een volgende release algemeen beschikbaar komen voor alle gebruikers van Mijn Youforce.

2 Opmerkingen
Paul Wevers Consultancy
CONTRIBUTOR ***
door Paul Wevers Consultancy

@Remco te Ronde : Is het ook mogelijk om de melding van de salarisspecificatie weg te klikken? Deze blijft nu heel de tijd in beeld staan omdat er geen mogelijkheid is om door te klikken of weg te klikken.

door Remco te Ronde

Hoi @Paul Wevers Consultancy ,

 

Vanaf de februari productie verdwijnt de notificatie automatisch na 14 dagen. Je kunt zelf niet de notificaties verwijderen, dat gaat automatisch.

 

De belangrijkste eerstvolgende verbetering die we willen doorvoeren is dat je kunt doorklikken vanaf de notificatie. Dan kom je rechtsreeks in de salarisspecificaties.