Mijn Communities
Help

Pilot fase Visma Connect

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎17-06-2024 12:15 door Sabine Koelewijn VISMA )

Zoals jullie weten gaan we in september over naar Visma Connect. Wist je dit nog niet? Lees dan dit artikel. De ontwikkelingen zijn al in volle gang, maar we willen jullie hulp vragen om de puntjes op de ï te zetten. We zijn namelijk op zoek naar klanten die onderdeel willen worden van onze pilot groep. Als onderdeel van deze pilot kan je als eerste met een kleine groep de onyouforce accounts in Visma Connect testen. We zullen dit doen in twee fases. 

 

Fase I creëer nieuwe accounts

In fase I willen we jullie de mogelijkheid geven om nieuwe accounts aan te maken in Visma Connect. Voor nieuwe gebruikers krijg je de keuze om een account aan te maken met Visma Connect of Ping, maar je kunt ook voor je eigen test gebruikers een account aanmaken in Visma Connect. 

 

Wanneer je een account aanmaakt met Visma Connect eindigt deze gebruikersnaam op @onyouforcebeta.com. Zo zie je duidelijk verschil tussen de onyouforce accounts vanuit Ping en vanuit Visma Connect. 

 

Fase II bestaande accounts

In september gaan we ook alle bestaande onyouforce accounts overzetten naar Visma Connect. Het proces wordt al beschreven in dit artikel. Maar je kunt als onderdeel van de pilot fase jouw account al over laten zetten naar een Visma Connect account. Ook dan krijg je een @onyouforcebeta.com account. Zo kun jij en een eventuele kleine groep binnen de organisatie dit proces al testen en zie je van tevoren welk proces jouw gebruiker moet doorlopen om opnieuw een tweefactorauthenticatie apparaat te koppelen. . 

 

Let op: voor de @onyouforcebeta.com accounts moet het @onyouforce.com account in septmeber wel nog omgezet worden. Het beta account komt dan te vervallen. 

 

Wanneer? 

Maandag 24 juni willen we starten met de pilot. We willen maandagmiddag van 3 tot 4 een kickoff inplannen om ook het één en ander van tevoren af te stemmen. Heb je interesse? Stuur dan een mail naar sabine.koelewijn@visma.com. met daarin ook het debiteuren/klantnummer van de omgeving waarmee je toegevoegd wilt worden. Dit kan namelijk ook een sandbox of testomgeving zijn. Dan voeg ik je toe aan de pilot groep en nodig ik je uit voor deze kickoff.