Mijn Communities
Help

Stuur belangrijke updates nu als notificatie naar alle gebruikers

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎10-06-2024 14:55 door Lotte v Dijk )

Vanaf nu is het mogelijk om notificaties te versturen naar alle gebruikers in Youforce. 

 

In de ideeën portaal hebben we veel ideeën ontvangen voor het toevoegen van de welkomsttekst zoals men gewend was in het oude portaal. Na analyse werd het duidelijk dat de welkomsttekst voornamelijk gebruikt werd om updates te sturen naar gebruikers. Om deze reden hebben wij ervoor gezorgd dat het nu mogelijk is om update notificaties te sturen naar alle gebruikers. 

 

Hoe werk het? 

 

Ken de rechten toe:

Zorg dat je de beheerder(s) rechten hebt gegeven in Autorisatiebeheer tot: Versturen notificaties aan alle gebruikers (module Mijn Youforce) 

Notificatie versturen

  1. Ga naar Mijn Youforce
  2. Ga naar het tabblad Beheer
  3. Zoek naar: Inbox notificaties versturen en klik erop
  4. Je komt nu terecht in de overzichtspagina zodat je kan zien wat er momenteel verstuurd is. 
  5. Klik op ‘nieuwe notificatie’ 
    Screenshot 2024-06-10 142237.png
  6. Vul alle gegevens in
    1. De notificaties zullen altijd zichtbaar zijn in de inbox van de Youforce App. Mocht je het ook willen verzenden als push notificatie op de mobiele telefoon van de gebruikers, vink dan het vakje aan.
      Screenshot 2024-06-10 142854.png 
      Dit is slechts een voorbeeld

  7.  klik op verzenden 

De notificaties zullen nu worden verzonden aan alle gebruikers. Omdat tegelijk veel notificaties worden verzonden zal het een paar minuten kunnen duren voordat alle notificaties daadwerkelijk zijn verzonden. 

 

Tips voor het versturen van notificaties:

  • Wees duidelijk en beknopt 
  • Gebruik alleen voor belangrijke updates 
  • Kies alleen voor push notificaties als het belangrijk is dat men meteen op de hoogte wordt gesteld van het bericht. 

Alleen beschikbaar voor klanten met HR Core Beaufort Online

4 Opmerkingen