Mijn Communities
Help

Van IBU naar de File API - Fase 1: HRCoreOnline gebruikmakend van de IBU Unattended (stand alone)

door Cristo Amezcua (Bijgewerkt ‎25-01-2023 09:15 door Lotte v Dijk )

Van IBU naar de File API - Fase 1

Op 21 juli hebben we aangekondigd dat de wijze van bestanduiwisseling van en naar Youforce gemodeniseerd wordt. In verschillende fases wordt de huidige IBU-applicatie vervangen door een File API. Lees dit terug via dit artikel

 

CristoAmezcua_0-1666161216547.png

 

 

We zijn klaar om de vervanging te starten voor de IBU-applicaties die Unattended worden gebruikt in combinatie met HRCoreOnline.

 

Je start de omzetting door je aan te melden via een 4me-template, van IBU naar File API. Je vindt dit template binnen 4me via de Service Instance "HR Core Beaufort Online Government/Business". Kies voor de gelijknamige template via de rechterkant van het menu.

 

De werking van de File API staat beschreven via onze Visma Developer Portal.

Het gebruik van een API vraagt enig technisch inzicht, betrek uw IT-collega bij dit traject.

Instructies voor het aanmaken van een account op de portal en hoe je de File API activeert zijn beschikbaar via de Youforce API Community.

 

Eenmaal geactiveerd is het mogelijk om de File API-applicatie eerst te gebruiken in combinatie met test-bestanden om een beter beeld te krijgen van de werking van de File API om vervolgens de daadwerkelijke bestanden aan de File API te koppelen. 

 

De omzetting start met het invullen van het 4me-template, van IBU naar File API.

 

Updates rondom de file API worden ook gecommuniceerd via de Youforce API community.

https://community.visma.com/t5/Youforce-API-s/ct-p/nl_ra_YF_API