Mijn Communities
Help

Vanaf nu is het mogelijk om notificaties te verwijderen uit de Mijn Youforce inbox

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎21-12-2023 14:35 door Lotte v Dijk )

Vanuit de ideeën portaal kwam de wens sterk naar voren dat jullie ook graag binnen Mijn Youforce notificaties willen kunnen verwijderen. We hadden in dit artikel al beloofd dat we hier op korte termijn aan zouden werken om te zorgen dat deze functionaliteit beschikbaar komt voor alle gebruikers. 

 

Nog net voor de feestdagen mag ik jullie mededelen dat het vanaf nu mogelijk is om notificaties te verwijderen in de inbox van Mijn Youforce.

Let op: Taken kunnen niet worden verwijderd omdat hier nog een actie voor jou aan verbonden zit. Om de taak te kunnen verwijderen, zul je deze moeten afhandelen binnen de module. 

 

Hoe werkt het verwijderen van een notificatie?

Door in de inbox te gaan staan op een notificatie die je graag wilt verwijderen, verschijnt de knop 'verwijderen'. Klik hier op om de notificatie te verwijderen.
Je hebt dan kort (5 seconden) de mogelijkheid om jouw verwijder actie ongedaan te maken. Doe je dat niet, dan zal de notificatie verwijderd worden. 

 

Hierbij ook een korte video hoe het verwijderen werkt:

Gifje verwijderen notificaties.gif

 

4 Opmerkingen