om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Vanaf nu is het mogelijk om Engelse vertalingen voor de categorieën toe te voegen in Mijn Youforce. Deze functionaliteit geeft beheerders de mogelijkheid om de categorieën te vertalen, waardoor het menu ook voor Engelstalige medewerkers begrijpelijk is.
Let op: Deze functionaliteit is alleen beschikbaar voor jouw organisatie als jullie ‘multilingual’ hebben afgenomen. Mocht je hier ook graag gebruik van willen maken, neem dan contact op met jouw Customer Succes Manager.
Hoe voeg ik een vertaling toe voor de categorieën?
Hoe kan de medewerker de taalinstellingen aanpassen?
Heb je voor een categorie geen vertaling ingevuld? Dan zal deze in het nederlands worden getoond, ook al heeft de gebruiker de Engelse taalinstellingen gekozen.
Wat gaan we verder nog doen rondom multilingual op Mijn Youforce?
Naast dat alle titels, knoppen en categorieën in het Engels kunnen worden getoond, zullen we als volgende stap zorgen dat ook de processen zullen worden vertaald. Houd de community in de gaten voor updates rondom Mijn Youforce.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.