om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Vanaf nu is het mogelijk om voor jouw organisatie eigen links toe te voegen binnen de procesweergave van Mijn Youforce.
Reden nieuwe functionaliteit
Vanuit de ideeën portaal en onze klantgroep kregen wij het verzoek om ook binnen mijn Youforce het mogelijk te maken om eigen links toe te voegen aan Mijn Youforce. De feedback van jullie is voor ons erg belangrijk en door het ontvangen van deze ideeën kunnen wij Mijn Youforce blijven verbeteren.
Jouw organisatie specifieke handige links
Naast dat we alle specifieke processen beschikbaar stellen binnen Mijn Youforce, is het soms ook van belang om tijdens de HR taken ook andere links te openen. Denk bijvoorbeeld aan een link naar de CAO, intranet etcetera. Door middel van deze functionaliteit kan je als organisatie zelf ook links toevoegen.
Hoe werkt het?
Hieronder een video van de functionaliteit voor de eindgebruiker:
Zo voeg je ze toe:
Rechten toekennen tot handige links
Om te zorgen dat jouw medewerkers en managers ook de handige links kunnen openen, is het van belang dat je de juiste autorisatie toevoegt in autorisatiebeheer. Je vindt dit recht onder de applicatie Mijn Youforce met de rechten: ‘toegang tot handige links HR voor anderen’ en 'toegang tot handige links persoonlijk’.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.