om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Afgelopen periode hebben we jullie regelmatig meegenomen in de ontwikkelingen van Mijn Youforce. Mijn Youforce is hét portaal waar je al jouw HR taken kan uitvoeren. Mijn Youforce vervangt, met ingang van 1 december 2023, zowel het huidige 'tegel portaal' als ‘Home’.
Om je goed te ondersteunen bij de overstap organiseerden we een aantal workshops voor Autorisatiebeheer en Mijn Youforce.
In deze workshops hebben we samen met jullie een start gemaakt met de inrichting van Autorisatiebeheer en Mijn Youforce, zodat je een stevige basis hebt om verder op te bouwen.
Iedere workshop is opgenomen en tijdens de workshop konden er vragen gesteld worden die voor zover mogelijk tijdens de webinar ook beantwoord worden. Zowel de opname als de vragen (inclusief de antwoorden) worden achteraf op de community gedeeld.
Zie hieronder voor een totaal overzicht van de webinars met de bijbehorende links en informatie.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.