Mijn Communities
Help

AI Assistent voor Reporting & Analytics. Doe mee met de pilot!

door Chris van den Berg

Het is je ongetwijfeld niet ontgaan dat AI een grote vlucht neemt in het dagelijks leven. Ook binnen Youforce kunnen wij daarin natuurlijk niet achterblijven. Daarom introduceren wij binnen Reporting & Analytics onze AI gestuurde Youforce Assistent. Met de Youforce Assistent krijg je op een menselijke manier antwoord op al je vragen over Reporting. Met informatie uit onze handleidingen en andere documentatie, weet de Assistent snel en doeltreffend te vinden wat je nodig hebt. 

 

Omdat dit een nieuwe ontwikkeling is binnen ons portfolio, beginnen we met een eerste proef met klanten die hierin geïnteresseerd zijn. Op dit moment is de Assistent alleen binnen Reporting te benaderen, zoals gezegd. Later zullen we deze functionaliteit algemeen beschikbaar stellen en ook in andere onderdelen van Youforce integreren. 

 

Willen jij en je organisatie deelnemen aan onze proef en de Assistent alvast in gebruik nemen? Laat het ons dan weten door een mail te sturen naar christiaan.berg@visma.com of onder dit bericht te reageren dat je graag mee wilt doen. Als je deelneemt aan de proef, dan word je onderdeel van onze pilot groep. Dit betekent dat we feedbackmomenten met elkaar afspreken, waarin we met elkaar jullie bevindingen doornemen. Zo maken we de Assistent samen beter! 

 

Er worden maximaal 15 klanten geselecteerd om deel te nemen aan de pilot. Wees er dus snel bij! 


Hier alvast een voorproefje van de AI Assistent:


Algemene Vragen over labels en groepen:

AI Gif 1.gif


Vragen over het bouwen van rapporten:

Ai Gif 2.gif




17 Opmerkingen
Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Goedemiddag @Chris van den Berg ,

 

Graag laat ik me informeren hierover!

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Hoi @Chris van den Berg 

 

Ook ik zou graag willen aansluiten bij de pilot groep en meer informatie willen ontvangen. Ik stuur je zo een mail.

MartijnVeenman
CONTRIBUTOR ***
door MartijnVeenman

Wij hebben ook interesse en ontvangen graag meer informatie!

Tessa Tukker
CONTRIBUTOR ***
door Tessa Tukker

Goedemorgen @Chris van den Berg,

 

Klinkt goed!

Ik zou graag willen aansluiten bij de pilot groep. 

Anja Brouwer1
CHAMPION **
door Anja Brouwer1

@Chris van den Berg Ik zou me ook graag willen aansluiten, want ik heb een heleboel vragen :-). Vraag me alleen af in hoeverre ik een geschikte kandidaat ben voor deze pilot. Ik heb nog niet zoveel rapporten gemaakt en die ik heb gemaakt zijn vrij simpel.

HeleenMogezomp
CHAMPION *
door HeleenMogezomp

@Chris van den Berg Ik meld me ook aan.

Anouk Ruiters
CONTRIBUTOR *
door Anouk Ruiters

Hoi @Chris van den Berg, wat een mooie ontwikkeling! Wij van de RID zouden graag aan willen sluiten bij de pilot groep zodat we mee kunnen denken vanuit het perspectief van meerdere organisaties in 1 Youforce omgeving. 

ksijne
CONTRIBUTOR ***
door ksijne

Hallo @Chris van den Berg ,

Ik wil mij ook aanmelden voor de pilot groep!

Miranda Damink
CONTRIBUTOR **
door Miranda Damink

Ik zou ook graag aan willen sluiten. 

Carolien Diepen
CONTRIBUTOR ***
door Carolien Diepen

@Chris van den Berg, ik zou ook graag willen deelnemen aan de pilot groep!

Jerome
CONTRIBUTOR **
door Jerome

@PaulaPieper @Melanie van Gurp Misschien interessant om te testen bij één van onze klanten?

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Chris van den Berg mocht er nog een plek zijn dan ben ik ook geïnteresseerd, Ik moet nog veel rapporten bouwen en heb dus ook nog regelmatig vragen

PetravanGeenen
CONTRIBUTOR ***
door PetravanGeenen

@Chris van den Berg ook Mondriaan is geïnteresseerd om mee te doen met de pilot!

Sermin
CONTRIBUTOR ***
door Sermin

@Chris van den Berg Jaaaa, leuk. Ik wil graag meedoen 🙂

Germen_Hagels
CONTRIBUTOR ***
door Germen_Hagels

@Chris van den Berg ook de gemeente Groningen is geïnteresseerd wil graag met de Pilot meedoen

Riny
CONTRIBUTOR ***
door Riny

@Chris van den Berg 

 

Vanuit METggz zijn we hierin geïnteresseerd en willen graag meedoen aan de pilot.

 

Hartelijke groet,

Riny Puts

S_Kuijer
CHAMPION **
door S_Kuijer

@Chris van den Berg doen graag mee.

Gr Sas