Mijn Communities
Help

Schrijf je in voor de Webinar "Verzuim in Youforce Reporting" - 18 September

door Chris van den Berg (Bijgewerkt ‎14-09-2023 11:59 door Chris van den Berg VISMA )

Heb je de mail al gekregen voor de nieuwe webinar van aankomende maandag 18 september? Zo nee, zie dan onderstaande link waar je jezelf kan aanmelden.

 

Heb je alvast vragen of opmerkingen over verzuim in reporting? Laat het ons weten in de reactie van dit artikel!

 

AANMELDLINK

 

We zien je graag de 18e!

 

3 Opmerkingen
SuzanneG1
CONTRIBUTOR ***
door SuzanneG1

Zover ik heb kunnen zien is er geen koppeling mogelijk in een overzicht verzuimdata medewerker en betreffende leidinggevende. Mogelijk is hier een oplossing voor. Voor de aanlevering van data naar onze arbodienst is dit wenselijk. 

 

Naast frequent verzuim en gemiddelde verzuimduur ook het nulverzuim kunnen weergeven in statistieken

 

Rapport medewerkers met frequent verzuim

door Chris van den Berg

Bedankt voor je input @SuzanneG1 ! @Anonymous gaat wat laten zien over verzuim en roltoewijzing. Dus daar gaan we je hopelijk mee helpen.

 

Wat betreft je overige punten:

  • Frequent verzuim en nulverzuim zijn meetwaarden die niet beschikbaar zijn momenteel. Wel goede ideeën om op te pakken de komende weken. Zie ook dit idee waar je op kan stemmen. % nul-verzuim toevoegen aan verzuimstatestieken en dashboard 

  • Gemiddelde verzuimduur is wel aanwezig in het analytics model en kun je ook terugvinden in het standaardrapport VerzuimstatistiekenChrisvandenBerg_0-1695018364628.png

     

S_Kuijer
CHAMPION **
door S_Kuijer

Hoi, ik heb deze webinar helaas gemist gisteren, is deze achteraf terug te kijken? 

mvg Saskia